anonym Personál zeptal se před 15 roky
dobrý den, chtela jsem se zeptat strucne sice vim, ze to nejde takhle vypsat a vy mi urcit diagnozu.. narodil se mi syn pred pul rokem a ja mam o neho strasny strach, mam strach taky z nemoci a proste mam porad myslenky, ze se neco stane nevim jak se toho zbavit. Snazim se myslet pozitivne, ale presto je o silnejsi prepadne me to zacnu se potit je mi spatne a nevim co s tim…muzete mi poradit zda je to vazne na leceni, nebo jak se toho zbavit? dekuji za odpoved

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá Lenko, přečtěte si úvod odpověďi pro Veroniku. Jak vy popisujete svůj stav, ukazuje se, že strach je hlubšího původu než myšlenkového. Sídlí patrně někde v břiše na úrovni základní životní síly, základního spojení s životem. Dovoluji si vám v té souvislosti nabídnout, že vás naučím, jak s tímto procesem zacházet, jak najít a udržet klid a harmonii. Nebo můžete zvolit variantu užívat anxiolitika, které vám předepíše psychiatr. Přeji vše dobré.