anonym Personál zeptal se před 6 roky
Dobrý den,potřebovala bych malou radu ohledně mě a manžela. Manželovi je 26 mě 23 a mám určitý problém. Má se nám narodit za necelé tři měsíce. Manżel si však dopisuje přes seznamku s jinými ženami, dává jim své tel.číslo aby si mohli psát i intimněji. Nevím zda je to tím, že jsem těhotná nebo co se stalo. Když bych chtěla sex tak je to jednou za dva týdny,prý sem si měla najít někoho kdo by to chtěl pořád, že on po operaci co měl nedávno tak se mu to v hlavě hnulo a uż to tak nepotřebuje, přitom vím że masturbuje určitě dvakrát týdně..to vím..už jsme měli krizi ještě před dítětem,ale to přešlo a začalo to zase až teď kolem vánoc. Tak nějak jsem z toho psychicky na dně,protože manżel o tom nechce ani slyšet ani se o tom bavit. Řekl mi że pokud se to nespraví tak jdeme od sebe,jenże kdyż se ho člověk zeptá co se má spravit tak nedokáže odpovědět. Nevím zda se narozením dítěte něco změní nebo to bude dělat stále. Děkuji za aspoň maličkou odpověď.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 6 roky
MIlá Lucie, je top tím, že je pablb – nemá urovnáno, co chce, jaké pudy a potřeby mu vládnou, co nemá zpracováné… neví, co svatba a početí dítěte pro muže znamená. Že být mužem není o oblbování na seznamkách, ale jeto i brát zodpovědnost za vztah… Bohužel to vypadá tak, abyste uviděla, že muž je někým jiným, než jste si představovala. Evidentně nevytváří pro Vás pocit bezpečí a péče. Pokuste si v hlavě porovnat, že to je sice zklamání, ale také zkušenost a že život nekončí. Byla jste před ním, budete i po něm. Držím palce.