anonym Personál zeptal se před 7 roky
promiňte ale potřeboval bych odpověď prosím vás o radu je mi 12 let ve škole mám problémi ale to není co chci řešit , mám problém po psychické stránce, chodím k psycholožce ale nepomáhá mi to, můj problém je ten že neustále zapomínám na věci, na které bych neměl hlavně zapomínám na věci (práce povinnosti odnášení prádla z koupelny po koupání atd) doma. Dále pořád když se něco takového stane, tak si to strašně vyčítám. Žiju v rozvedené rodině teď bude další soud ohledně toho, jestli budu bydlet u táty, hlavně na tom závisí to, jestli tam bude i má mladší sestřička. a už bydlím šest let s mámou a máma za tu dobu prostřídala hodně chlapů, teď žije s jiným, který má syna a já ho chci navštěvovat, jenže se teď máma chová strašně špatně. takže za ní nechci na víkendy, ale chci alespoň někdy vidět toma (syna máminého přítele) nyní jsem s bratrem u táty na zkoušku a je mi lépe, ale to zapomínámí je teď v době soudů strešné, nevím proč tolik zapomínám a moc mě mrzí to, že táta si musí s jeho přítelkiyní kvůli mému zapomínání zbytečně čerpat čas, kdy mohli dělat to, co mají rádi. mám teď z toho strašné deprese. tak vás prosím o radu.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 7 roky
Milý Patriku, taky zapomínám…někteří lidé jsou prostě roztržitější… tak se kvůli tomu nebudeme odsuzovat – někdo je takovej jinej makovej… tak my jsme roztržitější (ve chvíli stresu to bývá horší… zkus důvěřovat tomu, že at to bude jak bude, bude to ok… – uvědom si, že jsi ted jen dítě a není tedy tvoje zodpovědnost, jak kdo co rozhodne. Věřím, že dospělí tvoje zapomínání unesou – důvěřuj jim… a hlavně sebe přijmi takového, jaký jsi… jen v sebepřijetí toho, jací jsme ted, můžeme v klidu se rozvíjet… Držím palce.