anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den,mám osobní problémy a i partnerské,slyším jen jak jsem nejhorší a za vše můžu já,trápí mě to a nevěřím že mě má přítelkyně ráda, jsem zoufalý a utrápený,ve všem mě nechala,jen něco slibuje a nic nedodrží,psal jsem si s pani doktorkou Xy ale zjisti jsem že mě přitelkyně podezírá,že si zakládám sám maily a asi že jsem blázen,copak jí to nevadí, že mě tím uráží a ponižuje,jsem na dně!

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milý, bylo by dobré nalézt základní sílu, klid a lásku v sobě. Je to bod, který nesouvisí s tím, co se děje v okolí. Budeš-li si vážit sám sebe, budeš-li toto vyzařovat, okolí se k tobě bude spíše chovat tak, jak si přeješ. (Je samozřejmě nutné vyzařovat i úctu k druhým). Doporučuji vám, abyste si dopřál ten luxus, že si najdete někoho, s kým budete spolupracovat při obnově harmonie svého duševního života, cítění sebe sama… Samozřejmě, že mne můžete kontaktovat.