anonym Personál zeptal se před 7 roky
Dobrý den, máme probém s manželem. V říjnu přijel ze služební cesty v Číně,kde byl 14 dní. V týdnu kdy přijel to byl podle něj jeden průšvih za druhým, a to např…synovi jsem nedala ve školce tílko a on vybuchl , že to není možné a že je to pořád něco,…podle mne jsou to samé maličkosti, ale podle něj se to nahromadilo a on už se necítí štastný. Neví, jestli chce se mnou být …Máme dva syny, 18 m a 4,5 roku. Staršímu synovi diagnostikovali vývojovou dysfázii před rokem. Oba to špatně snášíme, ale já se snažím myslet optimisticky. Manžel asi méně. Nevím, jestli to je krize středního věku nebo co. Byli jsme i u párové terapeutky před 20 ti dny. rekla, at si najdeme každý koníčka a víc se soustředíme na sebe samotné, ty naše problémy nemáme zbytečně rozpitvávat. tohle celé ted trvá 4 měsíce, nespíme spolu , ale ani jeden nikoho jiného nemáme. Rozvádět se prý nechce, Nevím jak dál, ta nejistota cio bude mě velice trápí. Rekl mi, že jsme ted jako dva přátelé co se spolu starají o děti.Nevím jak dál,. Vše co mi vytýkal jsem napravila, snažím se doma…ale furt je chladný..

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 7 roky
Milá Tinko, neumí vědomě pracovat se svým srdcem jako většina populace. Takže je tažen principem rozpadu… aktivují se v něm různé vzorce, které nechávají srdce chladné. Je pravda, že to je čas, kdy potřebuje člověk čas na usebrání sám, zregenerovat. I vy. Zkuste se naučit přepracovat své nejistoty na jistotu v sobě. Ví, že to není snadné, že je to náročné i bolavé, ale jiná cesta není. Můžete se zastavit a probereme to konkrétněji. Držím palce.