anonym Personál zeptal se před 15 roky
Zdravím, mám takový problém a už jsem zoufalá z jeho neřešení! Mám 2,5 letý vztah se ženytým mužem, vše mezi námi se vyvinulo z potřeby mít vnímavého člověka po boku, aby Vás měl kdo obejmout a dát najevo že o Vás někdo stojí a v neposlední řadě, hlavně u partnera z potřeby sexu, což bylo pochopitelné, když mi tvrdil, že manželství jim nefunguje už delší dobu, konkrétně prý spolu neudržovali sexuální kontakt od doby co se jim narodila mladší dcera, která má nyní 14 let, po jejim porodu prý tak jěště 2 roky to šlo, ale pak už vůbec. Spí prý dokonce oděleně. A jak mi tvrdí, manželka mu po fyzické stránce vůbec nic neříká, i když postupem času si začal uvědomovat, že vůči ní má silné povinnosti o kterých nyní ví, že se jich nemůže vzdát a nechat je ve štychu. tento pocit dříve ani nezmínil, bylo nám spolu krásně a nic mu nechybělo, jenže já nemohla žít s myšlenkou, že když není se mnou je s ní a já sama a dokonce jsem ho i vnitřně podezírala, že mi lže a s manželkou je vše ok! Teď už jsem na takových pochybách, že nevím z které do které! když mě sůžoval pocit samoty, našla jsem si mladšího přítele (asi jsem nezmínila že se zadaným je mezi námi rozdíl 17 let, jemu je 41) taktedy našla jsem mladšího, který mě miloval a já ze začátku jeho, ale vše jsem tajila před ženatým, ale po 3 měsících, jsem to přiznala, protože láska k němu byla silnější, v té době mu na mě asi moc záleželo, nemohl snést že s ním trávím čas, ba dokonce, že s ním spím, psával mí šílené smsky o tom jak mu to ubižuje až do fáze kdy to psychicky odrovnalo i mě! Nakonec si uvědomil, že rodinné hodnoty, kterých si předtím necenil jsou důležitější než milenka, která na něj kašle, ale i přesto po mě chtěl abych si to s ním definitivně vyřešila a pak prý bude řešit on, no jenže to asi z jeho pohledu trvalo příliž dlouho a odmiloval se, ale i dnes vím, že mu na mě záleží, nejhorší je, že jsme kolegové a nemůžeme si od sebe dát pauzu. Ubližuje mi to jak jsem na vše sama a necítím jeho podporu a nemám může který by mne chápal jako svou životní partnerku. A přitom vím, že to je to po čem prahnu! Nevím si rady, prořád mi říká, že mi nic nezaručí, ale ani nevyvrátí, že spolu jednou budeme, dokonce mi řekl, že mě bere až jako náhradu, kdyby neměl je, tím mě ponížil. A když jsem se ho ptala na city, tak jediné co říká, je, že mu na mě záleží, ale ne na tolik aby v tuto chvíli opustil rodinu, proč si mě k sobě tak uvázal, bojím se že to bez jeho pomoci nezvládnu a když procházíme hádkami a pouští mě k vodě, tak mi je strašně a ač vím, že bych neměla sílu si něco udělat, jsem ochotná to v tuto chvíli připustit a říkám věci, kterým se pak divím i já sama, jako že si ublížím, protože mi vzal vše na čem stojí můj svět! Když jsem se ho ptala jak se mnou může bez lásky spát a milovat se, tak mi řekl, že ho přitahuju a že se mu to líbí, i když to ted píšu mám z toho slzy v očích, jak mi může tak ubližovat, kde je ta láska se kterou sme do toho šli? To se vážně změnila jsem na tu potřebu sexu? Ale já mu říkám, že to co postrádám já, je oběti, uznání, pohlazení, prostě potřebuji ten pocit, že tu je někdo jen pro mě a neskutečně mu na mě záleží! Prosím poreďte, já už nevím co dělat. Když ho opustím, zhrouti se pracovní život a to si nemohu dovolit, díky jeho stavu jsem opustila moc přátel, kteří mne zavrhli za to co dělám a rodina to též neví, mám velmi despotikého, autoritativního otce a nikdy by nic takového nepochopili! také bydlím s rodiči, sice se snažím tam trávit co nejméně času, protože si s nimi nemám co říct a když doma jsem, tak na mě hledají jen chyby, nikdy jsem nebyla za něco pochálena, pohlazena, nebo jen tak obejmuta, byla jsem jako dítě tak často bitá, že mnohdy ani nevím za co, starší sestra byla vždy ta chtřejší, dokonalejší, té bylo maximálně něco vysvětleno, ale se mnou se nikdo nebavil, tak sem chtla pár facek. myslíte, že jsem na něm závislá, protože jsem nikdy neměla dobrý vztah s otcem? Budu moc ráda, když se mi pokusíte poradit, už je to opravdu v koncích a já nevím kde zase začít. Když se mnou takovýmto stylem jedná, mám chuť dát vědět jeho ženě jak tráví čas a co dělá za jejími zády, jen aby se mi ulevilo a aby poznal co to je přijít o něco podstatného v životě, protože mě štve, jak si je sebejistý, předemnou měl už 2 mimomanželské vztahy, které trvaly více jak 2 roky. Vždy stroskotaly na tom, že chtěly aby se kvůli nim rozvedl a měl s nimi dítě, ale až mě prý poprvé řekl, že to chce on se mnou, tak nevím, jestli se mě na to pokoušel jen dostat….ale musím říct, že ho znám a vím když by mi lhal! Děkuji za Váš čas

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
MIlá Joro, smutný příběh milenek ženatého muže… zkuste si svůj dopis přečíst očima nezávislého čtenáře… zkuste pak pisatelce poradit a držet se toho… (nerozumím jen tomu, proč by rozchod s ním měl zničit vaši kariéru) nalézt svou důstojnost – rozloučit se – užít si znovunalezené svobody a rozhlížet se po světě – třeba také spolupracovat s psychologem na dorovnání jistých psychických zádrhelů, které jste posbírala v průběhu života… Přeji vše dobré