Dobrý den, asi mám problém s žárlením. Přítelkyně říká, že už je to nemoc a že se mám léčit a nebo se poradit. Přiznávám, že silně asi půl roku žárlim, defakto od té doby, co jsme se přestěhovali do ČB. začal jsem tím, že jsem se pořád ptal, proč tráví hodinu a půl koupáním a líčením na brigádu, kde uklízí. z prva jsem to bral z legrace, jako že se tak dlouho zvelebuje a to se týče i oblečení, aby vypadala dobře při mytí wc. Pak jsem začal sledovat počítadlo na km v autě a zjistil jsem, že když se vrátila z práce, tak tam bylo najeto asi o 26 km víc, i když to má do práce a domů dohromady 8 km. Po hádce jsme dospěli k závěru, že když jezdí ona, tak to ukazuje špatně a když jezdím já, tak správně. pak jsem začal šacovat a prohledávat. jednou jsem našel krabičku od kondomů, kterou jsme kupovali a tam byl pouze roztržený obal, ale kondom nikde. Na to mi řekla, že to bylo naše dvouleté dítě. když jsem podezření neměl, tak jsem nehledal. pak jsem měl zase podezření a našel jsem jeden nerozbalený kondom v peněžence. Na to mi řekla, že to má na to, kdyby ji někdo chtěl znásilnit, tak ať má aspoň ochranu. Pak jsem začal čichat i k ní, nebo k oblečení a jedenkrát se to týkalo i zpodního prádla, protože se mi zdálo, že z ni cítím sex. a jinak jsem se pořád na něco ptal a ve většině věcí jsem viděl nevěru. Nakonec měla v ruce nějaký papír a když jsem se zeptal co na něm je, tak se rozčílila a nechtěla mi to říct. nakonec mi řekla, že tam jso věci ohledně sexuálních hrátek mezi dominantem a subinou a že to je plán pro nás dva. Obden na to mi ale řekla že dominant nejsem. Moje důvody proč žárlim: předchozí vztah, od té doby nemám důvěru k ženám. Když jsme spolu začali spát a randit, jestli se to tak dá říct, tak vystřídala dva vztahy a říkala slovo miluji tě jim i mě. To mě ale přestalo bavit, tak jsem od toho odstpoupil. Pak utekla od rodiny a po nějakém čase jsme spolu zase spali, ale pořád měla kluka. pak mi jedné noci volala že se rozešli a že nemá kam jít, tak jsem si pro ni přijel a začaly jsme spolu. Pak jsem chtěl ať naváže kontakt s rodinou a taky tak udělala. Její otčím mi několikrát říkal, že je stejná, jako její matka (i když mi to tak nepřipadá) a ta opravdu svatá neni. jednou mi její děda říkal, že když od nich utekla, tak prohlásil, že až se vrátí, tak bude těhotná a taky se tak stalo (tzn. že ji opravdu znaj). Ten samý večer mi asi hodinu cpal do hlavy, že jsem najivní a že mne určitě podvádí, že je to holka do větru. Ten samý večer tam vypukla scéna, že když tam byla beze mne tak že se tam líbala nebo co s jejich rodinným přítelem a jeho ženu to samozřejmě rozčílilo. A ten jejich přítel mi řekl, že mne na 100% podvádí, ale že mi neřekne s kým, že není bonzák. Minulý víkend jela do Prahy pít a já jel k jejímu dědovi na kávu. Tam mi zase řekl plno věcí. Když jsem jí večer volal, tak mi to nebrala asi tři hodiny. Když jsem se ji dovolal, tak se ještě cítila uražená, protože jsem naštvaný. Na to jsem ji poté napsal jen zlomek toho, co mi její děda řekl. Ve čtvrtek jela k nim a tam ji vše popřeli. Já si myslim, že proto, aby ji znovu neztratily. No a ten večer se se mnou rozešla. Chci to napravit, tak vám píšu, jak jsem ji slíbil, protože ji miluji a taky naše dítě a chci, aby jsme byla normálně fungující rodina. Snad jsem na nic nezapoměl a kdyby jo, tak ještě napíšu. Předem děkuji za odpověď a doufám, že mi pomůžete se nějak napravit.

Milý Martine, sice z vašeho psaní vnímám naléhavost, ale obávám se, že pro Vás nemohu udělat to, co byste si přál. Přítelkyně se rozešla a já její rozhodnutí nemohu změnit. Vy máte spolu dítě? Jak velké? Asi byste potřeboval přímou konzultaci s psychologem ve vašem regionu – věřím, že někoho najdete. (na webu známý lékař můžete najít podle regionu) – pokud byste potřeboval psychologa zdarma – jedna možnost je v každém větším městě Poradna pro manželství a mezilidské vztahy. Držím palce a fakt si dopřejte konzultaci (alespon 1,5h a nejlépe opakovanou)