anonym Personál zeptal se před 7 roky
Dobrý den, nevím jak začít. Chci se svěřit mám pocit, že manželovi nejspíš lezu na nervy. Neustále mi říká, že jsem blbec ichtil a podobně. Když se ho ptám proč mi neustále nadává tak mi řekne že bych se měla spamatovat, že mi nic nedělá prý jsem magor. Tak mevím jestli je to moje chyba mám pocit že cokoliv udělám je špatně přijde mi že mě neustále strapňuje třeba u jeho rodičů a když se jakkoli ozvu řekne že nechápu srandu a že mám pořád nafouklou hubu. Neustále mě podezdřívá s nevěry. Máme nemocného syna jsme často v nemocnici dokonce mi několikrát řekl že tam jezdím kůly doktorům abych ho tam mohla podvádět. Poslední dobou mi začal často říkat že mi liskne. Neustále nadává na moje rodiče celkově na moji rodinu jak jsou všichni nenormální a že díky němu žiju normální život. Nevím jak na tohle všechno reagovat kolikrat jsem to chtěla vyřešit a promluvit si o tom vždy mi řekne tak se podívej jak se chovaš ty po nějaké době rozhovoru začne rvát zmlkni, drz hubu nakonec mě to vše merzí a obrecím to. Když jsem si koupila nové tričko hned mi řekl komu se chci zase líbit a koho mám. Já mám pocit že už nemám sílu na takové rozhovory. Kamarádky už mě ani nekontaltují žádná manželovi nebyla dost dobrá všechny přeměnou jen pomlouval. Děkuji za odpověď

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 7 roky
Milá Az, to vypadá jako náročný stav. Neznám vaše možnosti a celou situaci. Meditace a osobní růst vám mohou pomoci. Kniha Osobní síla, MIluj svůj život ce https://www.youtube.com/watch?v=lpSv91OAY3s – delší https://www.youtube.com/watch?v=OI9tgB5n5Lw – Andělská terapie pro léčbu zlomeného srdce https://www.youtube.com/watch?v=OI9tgB5n5Lw – krátké https://www.youtube.com/watch?v=JNsGDZ_5IaM – sebeláska https://www.youtube.com/watch?v=veUU8yHQUrg&index=2&list=LLzxPmwRBunofl-Ihq8TQHEw – Božská Meditace https://www.youtube.com/watch?v=v3vchhzR1Fg – udržení klidu https://www.youtube.com/watch?v=AkXwz8FmXHc – tibetské umění jak vyjít s obtíýnými lidmi. Můžete zvážit návštěvu poradny, odstěhování. Pohledejte Občanské sdružení Rosa. Držím palce.