anonym Personál zeptal se před 17 roky
dobrý den.mám problém z 17letou dcerou.nevím jestli nemám navštívit nějakého oborníka.dceru nastoupila na střední školu kde propadla v pololetí a propadla i na konci roku.začala jsem jí platit soukromou školu,která jí bude určitě bavit a opět propadla.jsem unavená ze slibů jak se polepší.učila jsem se s ní každý den,ale začala chodit za školu.dcera má povahu hodně uzavřenou kamarády vlastně ani nemá.zatím mě poslouchá co se týká zarachů apod, ale nemá žádné zájmy tak ono ani není co zakazovat.ale mám obavy,že to jednoho dne skončí.chtěla jsem jí ze školy odhlásit at jde do práce a vyzkouší si co to je pracovat.a až dostane rozum at si najde sama školu do které chce chodit a sama si platit.ale…….?tyto problémy se začaly projevovat na mé práci a nebo problémy v práci se projevují na mé dceři?nevím jestli mě poradíte něco co sama netuším,ale děkuji za odpověd.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 17 roky
Vaší přítelkyni bych připomněla, že i když člověk žije ve vztahu, za svá rozhodnutí nese zodpovědnost on (i kdyby Vendula S. se chovala ke Karlovi S. jakkoli, nelze říci, že spáchal sebevraždu kvůli ní – spáchal ji kvůli sobě). Jinak mi je líto, že tento politický systém komplikuje studentům život, ale nejsem si jistá, že odchod z VŠ vaše problémy vyřeší a jak kvalitně – to ale je zase na vašem posouzení. Ohledně pomoci vaší přítelkyni si myslím, že děláte to nejlepší, co je možné (jen na sebe neberte více, než můžete unést)Přeji vám oběma lásku a pohodu.