anonym Personál zeptal se před 7 roky
Dobrý den, ráda bych Vám popsala nynější vztahovou atmosféru, která vládne mezi mnou a přítelem. JSme spolu něco málo přes rok a seznámili jsme se přes facebook, kde jsme si dva měsíce psali. Po této uplynulé době jsme si domluvili schůzku a jelikož přítel přijel z ciziny, kde 10 let žije, setkali jsme se na 3 dny v Praze. Od začátku jsme si padli do oka, i když vztah probíhal tak, že jsme se třeba měsíc neviděli a já pak jela za ním nebo on za mnou. Takhle to šlo ještě půl roku. Další půl rok mu onemocněla maminka, tak poslední 3 měsíce v roce byl doma. To jsme se vídali častěji, ale já studuji vš, tak to nebylo úplně snadně. Po těchto třech měsících jsem s přítelem v zahraničí a vrátím se do Česka na 2 měsíce připravovat se na zkoušky a ukončit studium. Rozhodli jsme si dát tyhle 2 měsíce na popřemýšlení o tom co bude, kde budu pracovat, kde budeme bydlet a co budeme společně dělat. Takový byl plán do včerejška. Bohužel jsem udělala hloupost, prošla jsem mu zprávy na fb, kde mu nějaká holka posilala fotku jak ji koukaji nohz z vany a u toho drzi vino. Fotka pekna, nikoliv situace. Myslela jsem si, že othl eje můj konec. On na to nijak neodpověděl, ale v konverzaci proběhlo něco jako sejdeme se na vino, otevrela jsem sampus a podobne. Rekl mi k tomu tolik, že s ní nic neměl a tu fotku beztak poslala několika dalším chlapům. Proc ji ale neřekl, že má holku a ať už mu to neposílá? Když přeškočím detaily a fakt, že přítel má rád ženskou pozornost a flirtování, dnes ráno mi řekl, že testem jsem neprošla a když mi neřekl, že jsem pro něj ta jediná a že mě má rád, tak to bude asi tím, ž emi to nechtěl říct. Tímto děkuji za vyslechnutí. Bohužel a bohudík jsem natolik inteligentní, že vím přesně příčinu i důsledek. Nejsem slídil a v tuhle chvíli ze mě příležitost udělala zloděje, očividně jsem mu dlouhodobě nevěřila. Ale taky očividně on uzavřel vztah tím, že jsem neprošla. Takže já tu vařím, peču, uklízím, starám se o sebe, abzchse líbila, nedávám nikomu podněty k žárlení, jsem mladá a hezká a tohle mám za to, že potřebuju trošku lásky. Možná je dobré zmínit, že mi je 22 a jemu 39. Vypadá na 30 a vždycky mi imponovali muži, kteří byli inteligenčně na vyšší úrovni. A to byl málokdy můj vrstevník. Na naší první schůzce jsme šli prohlídku Prahou s tématem 2. světové války. Miluju historii a on si to dobře pamatoval. Je tak chytrý a sečtělý, pozorný, je to ohromně hodný člověk, jen má bordel v životě a já ve 22 nemám sílu na to abych učila 39letého dospělého chlapa žít. Vím, že čeká na modelku. On zná moje kvality, sám mi řekl, že umím vytvořit kouzlo domova, že se mnou mluví jako nikdy s jinou a o všem. Ale pořád pochybuje a já nemám sílu na to být s někým, kdo si myslí, že jsem méně než úžasná. I přes všechno mu přeju jen to nejlepší. Miluju ho a vždycky ho budu milovat. Nemám sílu to ukončit, ale vracím se zpět do Česka, tak se to zřejmě ukončí samo. A teď Vás chci požádat o radu. Je nějaká možnost tohle zachránit? Samozřejmě se cítí ublížený, že jsem mu narušila soukromí a komunikovat o vztahu moc nechce pokud se zrovna děje něco vážnějšího. Prostě chlap. Je z toho východisko? Kdybych věděla, že mě podvádí s holkou, se kterou se mají rádi, tak ať. Aspoň to má smysl, ale takhle se trápíme navzájem. Děkuju za Váš čas a přeji krásný den.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 7 roky
Milá Kači, prostě nechlap – chlap zvládne tvořit bezpečí… Je to asi samorost – at si hledá dokonalejší ;) nejlépe robotku, co bude dokonale vypadat, dokonale dělat teplo domova, dokonale doplnovat jeho život a nekoukne do jeho svatosti mobilu. Sice chápu, že Vám imponuje, ale to taky není všechno. Nevytvářejte pro sebe život Stepfordské paničky – on Vás chce jako doplněk – nemiluje Vás, ale Vaši šlupku a svou představu o dokonalé partnerce. Přeji vše dobré.