anonym Personál zeptal se před 7 roky
Dobrý den, už si nevim rady se svou dcerkou 1,5 roku má. Vždy byla usměvavá a spokojená. Je šikovná povídá,opakuje sem tam už spojí slova. Jenže poslední měsíc se vzteká snad u všeho třeba že ji nejde vložit tvar kostičky do spravného otvoru, nebo při krmení rybiček v akvariu že ji nedovolim tam hodit celou pixlu s jídlem. Nebo že když vařím oběd a hned ji nepochovám když ona chce, nebo neposadim na stl, nechce si posledni dobou nechat dočišťovat zoubky. Vzteka se při všem v obchodě, aby neběháa a vše nebrala, takmji posadim do nakupniho kosiku a opet řev a vztekani se. Doma ji posadim k hračkám a necham vztekat, pak zamnou prijde a posílá mi pusinky a nebo se začne smát. Sem unavená je to nekolikrát za den, někdy se neudržim a plesknu ji přes zadek, bez efektu, ale me se ulevi. Take zacala byt agresivni treba kdyz je u kamarada a oba se chteji pochovat stipne ho, placne po hlavicce nebo i kousne. Je to normalni? Uz nevim co s ni. Byla moc hodna a ted, ma unavenou maminku, ktera denne place ze nevi jak na ni. Dekuji za odpoved.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 7 roky
Milá Péto, chce to trpělivost a důslednost. Přijdte na léčebnou meditaci pro vás, abyste snadněji zvládala, aby vám to neodčerpávalo energii. Neberte to osobně, díejte se na ni s láskou, že ji tu máte proto, abyste ji formovala hranice. období druhého, třetího věku je období vzodoru, učení se rozlišování hranic já- ty. Přečtěte se třeba nějaké knihy o výchově v tomto období – kniha: Proč se z našich dětí stávají tyrni nebo něco od prof. Matějíček https://cs.wikipedia.org/wiki/Zden%C4%9Bk_Mat%C4%9Bj%C4%8Dek
Držím palce