anonym Personál zeptal se před 8 roky
Dobrý den, měla bych takový dotaz ohledně svého partnerského vztahu. Mám přítele, který má 13letou dceru ve střídavé péči, brzy jí bude už 14. Je na svůj věk už docela fyzicky i psychicky vyspělá. Přítele miluji a jeho dceru mám moc ráda, ale nemůžu si pomoct, prostě na ní žárlím. Nechci to příteli říkat, dokud si nebudu jistá, že moje reakce není přehnaná (jsem těhotná,tak i trochu přecitlivělá). Vadí mi chování mého přítele, pokud jsme někde na společném výletě, často objímá kolem ramen nebo zezadu kolem pasu svojí dceru a já jdu samotná vedle nich. Často jí "pusinkuje". Také spí s ním v posteli, jelikož bydlí v malém bytě se svým synovcem a fyzicky postiženou sestrou. Dokonce si mi stěžuje, že se k němu někdy nepřitulí. Nevím, co si mám o tom myslet, zatím mu nechci nic říkat, protože vím, že je to pro něj hodně citlivá věc a já ho nechci ztratit, ale pravda je, že mě to mrzí. Říká že miluje jen svojí dceru a mě… Prosím napište mi svůj názor, potřebuji znát nezávislé stanovisko, děkuji M.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 8 roky
Milá Mio, on nebydlí s Vámi? To, co píšete je dvoj/trojtéma A) vaše žárlivost B) jeho vztah s dcerou – spát a tulit se s 13letou dcerou bych otci nedoporučila – je to přecijen již období dospívání, kdy by měla dívka stávat se ženou a z bezpečí domova se dívat po kamarádech. Pocit bezpečí by se měl stávat její psychickou součástí nezávislou na fyzickém mazlení s rodiči či jiným mužem C) váš partnerský vztah – do toho nevidím Ráda vás třeba i s partnerem poznám