anonym Personál zeptal se před 7 roky
Dobrý den, Jsme s přítelkyni 7 měsíců. Byl to vztah jak z pohádky. Pouze jednou jsme se malinko chytli ale vše se to hned urovnalo . Oba jsme trosku žárlivky tak jsme si řekli ze si nebudem dělat nachvali a nebudem se stýkat s opačným pohlavím. Bohužel poslední měsíc je to špatný. Přítelkyně je dost pracovně vytizena a tak jsme se dohodli ze jednu noc nebudem trávit spolu aby si malinko odpocla. Já byl doma a stavil se kamos hráli jsme fifu a vypili par piv . Přijela pro nej kamarádka a nez jsme to dohrali tak jsem ji pozval dovnitř .Ona u mě natočila video které dala na instagram . Další den se to dostali i k me přítelkyni. Strasne jsme se ten den pohádali. Chtěla se rozejít . Vše jsem ji vysvětlil. Prý mi věří ze jsme spolu nic neměli ale od té doby má v sobě nějakou blokaci která ji strasne trápí .Ted spolu netravime skoro zadnej čas . Mysleli jsme ze ten divnej pocit zmizí . Když spolu nejsme tak ji chybim a strasne mě miluje ale když má jit ke mě tak je se cítí špatně . Nemá chuť ubec na nic . Premysleli jsme nad rozchodem ale to ani jeden z nás nechce protože dřív to bylo nejkrásnější .. Už nevím co mám udělat nechci ji stratit k vůli takové hlouposti . Mohl by ste mi prosím poradit co bych měl udělat ? Děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 7 roky
Milý neznámý, je absurdní se zavázat k tomu, že se nebudete stýkat s opačným pohlavím. Tím kličkujete před svým strachem z opuštění a pocitem méněcennosti. Jestli přítelkyně nebude ochotná z gruntu přepracovat svůj blok, tak si vztah budete kazit. Přepracovat blok znamená uznat vaše právo na samostatný život, pročistit pocity zrady apod. kolem dané události. Je na ní, zda se nechá lapit blokem emocí nebo bude schopna žít tady a ted a užívat to, co je hezké. Držím palce. ps: Nepleť si lásku s vlastnickým poblouzněním; z něho pochází to nejhorší trápení. Neboť v tom se lidé mýlí: z lásky trápení nepochází. Trápení plyne z touhy vlastnit, a ta je opakem lásky. Láska je štěstí, které si vzájemně dáváme. ~ Antoine de Saint-Exupéry