Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o názor na mého bývalého přítele.Viděli jsme se dvakrát a pak přijel ke mě domů na návštěvu,začal mi sundávat triko a pak chtěl i víc ,ale já ho zastavila tím,že takhle jsem si zničila už hodně vztahů,že jsem začínala sexem.Nevím co měl v plánu.Vzhledem k tomu ,že mu bylo 22 a byl pořád panic,tak mu šlo asi o to mít někoho na sex.Pak jsme spolu byly na chatě s jeho matkou,ale sex jsem mít nemohla,po tomto víkendu jsme si řekli,že spolu chodíme.Další víkend ke mě přijel a přespal u mě až do neděle.To už jsme se spolu vyspali.Pak jsme spolu jeli na víkend na hotel,tam jsme spolu docela často spali,pak jsme si udělali vanu se svíčkami a už to začalo.Rýpal a urážel mě,když jsem mu to řekla,že se mi to nelíbí,omlouval se ,že si to neuvědomuje a že mu to dojde až po nějaké době.Pak ke mě přijel a přespal do druhého dne,musel odjet nutně pryč a od té doby to začalo.Neměl na mě čas,kašlal na mě,dost cvičí dělá hodně atletiku,chodí do posilovny a tak dál,takže mi psal,jak na mě nebude mít moc čas a nebudeme se vídat.Začala jsem na něj kašlat a ignorovat ho,asi zjistil,že něco nehraje a začal se snažit,v pátek mě vyzvedl v jeho městě a zavezl mě domů,přijel ke mě,vyspali jsme se spolu a odjel.Slíbil mi ,že se mi bude více věnovat,takže jsme se viděli i v týdnu,chodila jsem k němu do bytu,ale bydlel s prarodiči,tak tam moc soukromí nebylo.Bylo to ale tak,že jsem více méně přišla,povídali jsme si,podívali se na seriál a vyspali jsme se spolu a já odešla.Když se něco někde platilo,tak jsem platila já,já jsem student a on pracuje,sice nemá moc peněz ale.To jeho rýpání se stupňovalo.Byla jsem pro něj nula,co nic neumí,hlavně jsem necvičila tak,jak si představoval,u nás ,jelikož bydlím s rodiči trávil celé víkendy a jedl tady,pil,přespával,hrál hry na pc po tom ,co jsem mu dovolila si brát ke mě pc tak tu býval dlouho,vůbec se mi nevěnoval,já ho jen obskakovala.Říkal mi ,že nemám dobrý tělo,tak jsme chodili do sprchy a svítili si svíčkou.Urážení se stupňovalo.Celé dny u mě hrál jen hry a organizoval čas,kdy se co bude dělat.V sexu to bylo jen tak,že si udělal dobře on,když jsem řekla,at se snaží taky o mě,tak jsem jen slyšela,že to nejde a že si za to můžu sama.Jeho záliba byla,že mě při sexu ,,boxoval,, do břicha.Nevím,asi jsem byla tak ovlivněná nebo pochybuju,že se mi to taky líbilo,ale co už.Líbilo se mu ,když mě něco bolí,zkoušel na mě různou sebeobranu.Povolání má jako policista.Když jsem viděla,jak se chová ke své babičce a matce,tak je lituju.Taky je uráží,nadává jim.Měl jen dva vztahy na dva měsíce,ale byly to spíš dětské vztahy o ničem.Holky se na něj ze dne na den vykašlaly.Když byl malý,tak ho matka mlátila,děti ve škole ho šikanovali,na dětském hřišti ho zbili kluci,ted ze sebe dělá bezchybného borce,co všechno umí a je nejlepší.Pořád cvičí a hraje hry,nic jiného nedělá.Měl takové období,že jednou byl ten nej a po druhé byl k ničemu.Skončilo to tak,že jsem se ho ptala,když si na mě celý týden neudělal čas a to měl dovolenou,jak to mezi náma vlastně je.Napsal mi ,že mě má rád,ale nemůže ke mě probudit žádné city.Celý vztah tvrdil,že nemá city a neumí je dávat najevo.Napsal mi,že ted chce hlavně cvičit a že já si zasloužím někoho lepšího,na to jsem mu napsala,že má pravdu,že si vážně zasloužím někoho jiného a rozešli jsme se.Je to 3 týdny a pořád má u mě věci.Napsal mi,že se bude snažit co nejdříve přijet ,ale nic se neděje,tak nevím ,co má v plánu.Ve vztahu se ale choval někdy dobře,hladil mě po vlasech,tulil se,objímali jsme se,sotva mě viděl,už byl vzrušený,takže si myslím ,že mu šlo hlavně o sex,byla jsem jeho první a že měl rád spíš mý tělo než mě.Občas se choval pěkně,ale bylo to opravdu málo kdy.Vím,že jsem udělala spoustu chyb ,jak v mém chování,tak ve vztahu,je to pro mě poučení.Taky by mě zajímalo,jestli mu časem budu chybět a bude mě třeba kontaktovat,zajímal by mě váš názor na náš vztah a na něj jako osobu.Moc děkuji a snad jsem na nic nezapomněla.

Milá Niky, je to smutné, že tu běhají muži, kteří jako muži vypadají, ale se ženou neumí zacházet. Myslím, že je dobře, že jste vztah ukončili, že jste cítila správně, že tam není ta správná láska pro cestu životem. Propustte ho… jeho osudu… Viděla jste příběh, jak se formuje duše … možná to, že se postavil na stranu policie je to nejlepší, co umí udělat, že snad chce stát na té správné stran zákona. Bohužel citově a vztahově je nerozvinutý a není rozvoj osobnosti v jeho zorném poli. Přeji vše dobré.