anonym Personál zeptal se před 16 roky
dobrýden je mi 13 let Pomoc!!!!!!!!! Chodil jsem s holkou ta se se mnou rozesla protoze sem dal kamaradum precist jeji smsky a odesla z koni a pise mi sprosty sms a vsichni na konich jsou radi ze odesla ale ja newim proc se s tim musim porad uzirat, prosím, odepiste nekdo!!!!!!!!

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milý mladíku, vypadá to tak, že k dospívání trochu trápení s láskou patří. Asi jsi ji měl rád a mrzí tě, že už s tebou nechce být. Možná tě mrzí, že svým neuváženým jednáním jsi zradil něco hezkého, co bylo mezi vámi… (opravdu, to hezké, intimní mezi dvěmi lidmi nepatří do veselé konverzace nezúčastněných…) tak ji popřej hezký život, i když se v něm už nebudete potkávat… Držím palečky a věř, že tě čekají další hezká setkání s lidmi.