anonym Personál zeptal se před 15 roky
Osm let mám velký problém – šikanu a teď už spíše následky z ní. Doma pochopení nenacházím, dovím se maximálně Mě taky šikanovali, no a co, okamžitě se sprav, nemůžeš si to dovolit. Potřebuju poradit, jak z toho ven, jak začít zase normálně žít. Kamarády nemám, všichni jsou na straně bývalé spolužačky, která mi celý druhý stupeň zš ubližovala a postupem času se mi všichni noví, s kým se seznámím začnou posmívat a urážet mě. Potřebovala bych poradit, dík.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá L., je hezké, že bys ráda změnil to, co nepříjemné, co se ti v životě opakovaně děje. Touto cestou ti však neumím poradit, pomoci. Odpověď by byla příliš obecná a ty potřebuješ konkrétní informace, které se tě týkají. Vyhledej ve svém okolí někoho, s kým bys mohla opakovaně spolupracovat na uchopení svého problému a nalézání řešení. Jsi-li z okolí, samozřejmě se můžeš obrátit – nebo na mail napiš, odkud jsi a pokusíme se nalézt v tvém okolí někoho vhodného. Přeji vše dobré a věř, že jsi důležitá, a proto řešení nepřestávej hledat.