anonym Personál zeptal se před 7 roky
Ahoj, jsem Lenka, je mi osmnáct a chci se zeptat, mám problém ohledně přítele, zdá se mi, že staví zábavu nade mě, když si o tom s ním mám promluvit, řekne že to není pravda a že já ho držím doma, což také není pravda, jelikož vždy když někam chce jít, tak tam jde. A když si postavím hlavu, aby byl doma, tak začne být hnusný a někdy i řve, takže si to stejně vydupe a jde pryč. Intervaly chození pryč, samozřejmě beze mě, tak se stupňují, dřív to bylo v pohodě, nevím co se za poslední půl rok změnilo, jsme spolu rok a on by mohl trochu tušit, že s ním ten čas chci také strávit, když nebydlíme ve stejném městě a vidíme se jen o víkendech. A kdyby ta zábava byla na pár hodin, tak ok, jenže většinou je na celý den, neli přes noc a já pak čekám u něj doma až přijde, potom z toho víkendu mám totální nic… nevím co mám dělat

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 7 roky
MIlá Lenko, jak se cítíte, když ho nutíte? Předpokládám, že vám to taky dobře nedělá.. nedělejte to, lásku si nevynutíte, laska kvete ve svobodě. Taky mějte lásku k sobě a jednejte tak, aby vás to bylo důstojno. Doporučuji předem se domluvit, co má o víkendu v plánu, že to je v pořádku, že si zařídíte podle toho svůj čas. Vhodné by bylo naplánovat si víkend i bez něj, říci, že přijedete v neděli na odpoledne, jestli se mu to hodí….. Také to nemusí být váš poslední partner, podle všeho bez oboustranné vědomé změny, vztah nebude hezký a budou v něm sílit odstředivé síly…