anonym Personál zeptal se před 7 roky
Dobry den,mam prosim dotaz ohledně me dcery.Je ve 3třide,za 3 měsice bude mit 9roku,posledni dobou začina při domacim učeni převažne již po par minutkach brečet když ji to nejde,nejde sni mluvit dostane se jakdyby do tranzu a breči a breči ,mluveni nepomaha kdyz se ji dotknu vyškubne se,musim odejit vedle nebo sedet a nedutat dokud se neuklidni.Dřive to občas mivala ale nebylo to tak hrozne a časte jako teď.Ve škole je pomalejši a proleza jen tak tak,jakekoli snahy o doučeni skonči dalšim brekem při neuspěchu, nebo řekne že se to proste nenauči že ji to nikdy nepujde a přesto nejede vlak,popři. když už ji doma něco jde ve škole začne stresovat a vše zapomene.Bojim se že jak se budou stupňovat naroky budou ty stavy breku ještě horši,chtěla jsem se zeptat zda mám raději navštivit s dcerou odborneho lekaře,nebo to přejde.Nechci z ni dělat blazna,doteď mi připadlo že to prostě jen pomaleji chápe,vždycky byvala zakřiknutějši a ve všem si vystačila sama ,ikdyž ma mladšiho sourozence raději si hraje sama,nebo když už si hraji spolu tak ji okřikuje že neco děla špatně a nakonec jde radši pryč.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 7 roky
Milá Sali, nojono… inkluze…integrace… omlouvám se, ale při vašem dotazu mne popadá vztek na rušení speciálního školství, protože bohužel dětem se slabším intelektem ZŠ přináší trápení a tak… a nemyslím, že je to chyba školy… speciální školství bylo a v rudimentech ještě je přizpůsobeno jak personálem tak osnovou a péčí… omlouvám se, jsem ze strarého speciálního školství a vůbec nevím, jaký intelekt má vaše dcera co by potřebvala. Doporučuji tedy návštěvu ped.psych. poradny, diagostiku… a zvážení toho, co pro dceru bude skutečně nejlepší. Také můžete vyhledat kineziologii na odblokování afektivních reakcí. Držím palce.