Dobrý den, včera jsem byla venku s kamarádkou a jejím přítelem venku. Oni se pořád osahávali a oblizovali- docela mě štvalo, protože je to otravné a nechutné. Ale začala jsem přemýšlet nad tím proč já nemám přítele, protože všechny moje kamarádky mají přítele/přítelkyně. Na druhou stranu mi to nějak nevadí a vůbec se tím nějak netrápím, jsem ráda single. Jen jsem tak přemýšlela čím to může být způsobeno, protože jestli to tak půjde dál tak si do konce života nebudu schopna najít partnera a následně s ním mít třeba rodinu. Jak potom budu prospěšná naší společnosti? Když jsem se tak zamýšlela tak mě napadlo jestli to není způsobeno tím jaký mám vztah se svým otcem. Máme takový vztah nevztah. Moc se spolu nebavíme. Neříkáme si, že se máme rádi. Občas se přistihnu jak mi vadí i když si jen kýchne nebo zamlaská. Už od mala mě vadilo, že jsem taková jeho "služka" – odnes, přines, udělej mi kávu atd.. Myslíte, že to může být způsobeno tím, že si nikdy k chlapci nedokážu najít cestu. Když se s někým jeden večer seznámím tak už nemám potom potřebu být s ním v kontaktu a vidět ho. Ještě bych se chtěla zeptat Měla jsem neúspěšný sex s jedním klukem. Byli jsme opilí a jemu se nepostavil. Slíbil mi, že si to zopakujeme, ale už se neozval. Potom jsme se viděli na zábavě a chvíli jsme se bavili řekl mi, že to byla hezká noc a dokonce jedné paní odkýval to že jsem jeho holka. Na další diskotéce co jsme se viděli jsme se také bavili uplně normálně. Jenže večer se to celé nějak zvrtlo a nepohodli jsme se. Kamarádům v hospodě řekl, že mě hned vykopl a odjel domů a už prý se mnou nechce mít nic společného. Jenže to není pravda (čekal se mnou než mi dojede taxi) ví to i moje kamarádka se kterou jsem telefonovala, protože ho slyšela jak se mnou mluví. Myslíte, že se cítí poníženě protože mu nestál (já jsem tomu asi taky moc ten večer nepomohla mýma ironickýma poznámkama na jeho erekci). On říká, že si nic nepamatuje, ale podle mě si toho pamatuje víc než já.

Milá Ipadko, je prima, že umíš být sama a líbí se mi, i jak uvažuješ o vztazích, o souvislostech, o společnosti. Věřím, že když budeš chtít rozvíjet lásku k sobě i k muži, podaří se ti vztah vytvořit. Ujasníš si, jaký typ muže chceš, že chceš muže, který s tebou bude spolupracovat nikoliv te ovládat. Pak nějak pořešíš vztah s tátou… jak tě ovlivnil … a poděkuješ mu za život atd… třeba se stavíš. Holka, proč se chová ten kluk tak jak se chová, to nevím. Každopádně není dobré znamení, že musí před klukama mluvit tak ošklivě, povýšeně hrubiánsky… držím palce.