Dobry den, Mám takový problém.Jsem už dva roky zamilovaná do Roma,chodila jsem s ním,moji rodiče o tom nevěděli,ale jednoho dne to zjistili.Mamka se se mnou vůbec nebavila,všechno mi zakázala,říkala mi,jak se za mě stydí.Že nechápe,jak mohu být tak hloupá,chodit s Romem,když jestě ke všemu chodím na gymnázium.Asi tři měsíce jsem se s ním od té doby nestýkala.Bylo to v létě,takže dva měsíce jsem ani nebyla ve svém měste,ale stále jsem na něj myslela.A na podzim jsme se potkali na pouti.Ted si asi tři týdny zase píšeme a tajně s ním i chodím.Na jednu stranu jsem strašně moc štastná,protože už je zase můj.Ale na druhou stranu jsem neštastná,protože až to zjistí mamka,tak si radši ani nepředstavuju,co by udělala.Jenže když jsem bez něj,tak tady pro mě nemá nic smysl.Často trpím depresemi,také už jsem premyýšlela,že si něco udělám,nebo že si vezmu nějakou drogu.Prosím,poradte mi,co byste udělala na mém místě?Rozešla byste se s ním a nebo s nim dal chodila tajne s rizikem,že to někdo zjistí a budu z toho mít problémy?Prosím,napište mi na můj e-mail. Předem děkuji za odpověd.

Milá Pájinko, přeji ti, abys měla tolik obyčejné odvahy stát si za svým životem, kolik je třeba. Měnit rozhodnutí proto, že se někomu bude nebo nebude líbit, byť je to vlastní rodič, není dobré – ztrácíš pak sama sebe!!! (mmj. co by mohla mamka udělat? křičet? vyhrožovat? přivázat tě na řetěz? poslat do polepšovny? hmm… většina dost nepravděpodobná – také můžeš mámě říci, jak ti její jednání připadá… a zeptat se ji, proč ti nevěří, že si dokážeš se životem poradit). :) – to zvládneš!