anonym Personál zeptal se před 7 roky
Dobrý den, prosím Vás o názor na mou situaci, jelikož jsem to už řešila s rodinou, kamarády, známými a bohužel mám rozdílné odpovědi, proto se obracím na Vás, odborníka. Je mi 21. Nedavno jsem poznala na www stránce jednoho kluka, je mu 27. Chci říci, že mám ověřeno, že to není podvodník, fotky jsou pravé, info co o sobě říká, zkrátka za nikoho se nevydává. Ještě jsme se neviděli a o to jde. Nevím, zdali jít vůbec na schůzku, protože nerozumím jeho chování. Když jsme se poznali, byl OK, ale potom začal s chutěma na sex, často mi o tom psal, jak mu to chybí. Vadí mi to, napsala jsem mu to. Celkem se uklidnil, byl zase v pohodě. Ovšem nepravidelně o tom zase začne a je mi to nepříjemné, trochu se bojím, aby mě nechtěl jen právě kvůli sexu. Nevím, co mám dělat, jelikož když je v pohodě, tak se bavíme o životě, o různých věcech. Hrozně se mi na něm líbí to, jak je už vyspělý a ví co chce, máme stejné zájmy, stejné názory na svět, moc si spolu rozumíme. Je milý, hodný, obětavý. Ovšem pořád je tam to ale, když začne jaké má chutě na sex. Nechci aby to na mě hrál, aby si pak užil. Mluvila jsem s ním o tom, on prý, že pořád sex nechce, ale podle toho jak se chová online, mi přijde že ho chce až moc. Nevím, zdali mám jít s ním na schůzku. Známí mi říkají, vyzkoušej to, uvidíš, někdo říká pryč od něj, je to úchyl. Jak to vidíte Vy? Je to opravdu tak špatný člověk? Mám se raději na něho vykašlat? Děkuji za názor!

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 7 roky
Milá anonymko, muž, který neví, že vše má svůj čas a vývoj – tzn. námluvy, důvěra, vztah – sex, není tak vyspělý, jak si myslíte a jak si myslí on. Patrně nemá sexualitu pod kontrolou a to je vždy rizikové. Tu konverzaci jsem nevidela, nevím, jak moc tedy. Je bežné, že s muži sex cloumá…. Je tu i riziko, že bude zvykly na sexuální vypisování…. Je ale í pravdepodobné, že sex mu delá tlaky, protože nemá stálý partnerský život. Co získate, když se vyhnete setkání? Život je riziko :)