Dobry den, chtela bych znat vas nazor a rada bych si nechala i poradit. Pet let jsem zila ve vztahu s partnerem(26,ja 30), s kterym jsme 3 roky byla i zasnoubena a letoa jsme planovali i poceti miminka. V polovine cervna jsem mu prisla diky novym technickym vymozenostem na hodinkach na neveru. Zvedl omylem telefon hodinkami a ja ho slysela primo pri cinu.v tu noc se mi rozpadl cely svet. Nejprve mi to popiral,pak to priznal a misto toho aby prijel domu to napravit, odjel k jeho otci a prijel az po 3 hodinach domu.S tim ze nam to uz nejakou dobu nefungovalo a opousti me.ze si potrebuje procistit halvu.pry ta nevera byla pouze jednorazova,nikdy predtim to pry neudelal a ze by se to drive nebo poydeji z jedne strany stejne stalo.vdy neveru odsuzovsl,sam byl velmi nastvny,kdyz nekdo v jeho okoli neco takoveho udela. Celou noc brecel.Řekl ze me stale miluje,ale neni do me zamilovany.pry dva mesice jsme se spis jen hadali.ano v tom mel pravdu,z prace chodil cim dal pozdeji(pracovne se mu velmi darilo a mel diky tomu cim dal vetsi a vetsi sebevedomi),porad na telefonu i v posteli.cim dal vic chodil v tydnu do hospody,vracel se pozde v noci.ztratila jsem jistotu,tak jsem byla precitlivela a mnoho konfliktu bylo prave proto.nicmene ja jsem o svych pochybach a pocitech mluvila.on se k tomu nevyjadroval, respektive nic nenasvedcovalo tomu,ze by problem mel.psal mi sms,ze me miluje.volali jseme ai kazdy den pravidelne pres obed.od te doby co se odstehoval se mi 3 krat ozval ohledne veci, ktere chtel z bytu.stan,velky technicak..vzdy si pro ne prisel.jeho pritomnost me vzdy rozhodila.Spadla jsem do stavu,kdy jsem potrebovala byt v jeho blizkosti.naposledy co jsme spolu mluvili,rekl ze se s nejvetsi pravdepodobnosti k sobe nevratime.musela jsem se ho na to zeptat.Utekkl a ani mi nic nevyvetlil.Pak jsem ho trochu donutila o tom mluvit, rekl ze je si mysli ze je moc brzo na to resit pocitz a duvody.prsto jsem to potrebovala abych si to v sobe mohla uzavrit.Odpovedel na vse,uz do me nei zamilovany,presto memiluje,pry nikoho nema a s ni spaljen jednou.chtel rychle odejit,bylo jasne ze je mu rozhovor neprijemny.zdrtilo me to.stale ho.miluju,nedokazu si pomct.snazim se ho nenavidet,ale vim ze nikdy zadny preslap neudelal az ted a dost zasadni.take si myslim ze mi lhal ohledne te zeny,i presto ze uz jsme se rozesli.chtela jsem znat pravdu.neverim mu,podle meho s ni stale spi ale boji se ze by tim ztratil posledni lidskost v sobe.nerad vypada pred druhymi jako ten spatny.co mam delat,kdyz uvnitř me vim, ze ho strasne chci zpet.jsem presvedcena o tom, ze by nam to opravdu fungovalo.dokonce i okoli bylo v soku,kdyz zjistili co se stalo.nikdo si nevsiml zadneho naznaku takoveho problemu.jsem zmatena,nevim jak dal.chtela bych ho ziskat zpet.ale sama ho nekontaktuju.Nikdy.take jsme si poridili pejska,uz pred 3mi roky.Pry by ji rad jednou za cas hlidal.Odmitla jsem. Jak ma postupovat dal? Nedokazu si predtsavit, ze je opravdu konec. Ani ze nekdy jeste nekoho potkam☹ mam obavu ze si uz nikoho nenajdu, ze se nikdy znovu nezamiluju.Jsem velmi verny pecujici clovek, nedokazu se jen tak odmilovat.Bojim se ze mi to bude trvat cely zivot a zustanu sama opustena. Taky nevim jak resit spolecne pratele. Mam se s nimi a pravdepodobne i s nim dal vidat? Byly jsme 2 pary prefektne fungujici,ted cekaji miminko,meli jsme jit na jejich svatbu..cítím se čím dál tím hůř.Čas mi nepomáhá. V noci mam stavy uzkosti a porad brecim. Uz je to mesic po rozchodu. Jeste se potrebujeme do konce srpna vystehovat, takze s nim musim komunikovat. Jak se mam chovat pratelksy? chladne? Po prestehovani uz ho nemusim videt, ale to nechci. Chybi mi ne jen jako snoubenec, ale jako pritel a opora.vzdy tu byl pro me a ja pro nej. Co mam delat? Prosim poradte mi.

Milá Helo, to je težká situace. Bohužel nezbývá nic jiného, než se vyrovnat s tou ztrátou a dát péči sobě. Jak se říká, na vztah musí být dva, na rozchod stačí jeden. Vy jste v roli toho, kdo se s tím musí vyrovnat. Je to pro Vás velká výzva k prokázání sebelásky, naučit se cítit celistvá i bez partnera, oporu nacházet v sobě… a důvěřovat tomu, že v životě vytvoříte vše, co potřebujete. Pustte se do seminářů, knih tak, abyste efektivně stála na svých nohách. Držím palce.