anonym Personál zeptal se před 7 roky
Dobrý den, mám se sebou velký problém,byla jsem se svým expřítelem asi 3krát po sobě,poprvé to byl rok,potom se nám ve vzathu nedařilo a tolíkrát jsme si říkali že to už nezvládneme,budeme přátelé,ale vždy se naše cesty propletly a my se bavili nadále,nedávno,což byl asi minulý týden jsem mu řekla že chci aby se o to zase snažil,snažil se o mně a udělal to,ale po 3 dnech se v psaní měnil,už to nebyl on a nepsal mi že mě miluje,celý týden jsem nebyla doma takže jsme si jen psali a neviděli se,včera jsem se ptala co se děje,prý je za tím někdo jíny,zakoukal se do jiné a já to opravdu zle nesu,vypsala jsem mu tolik věcí a prosila,ale on poznal jinou,dal ji šanci,tím nemyslím že spolu chodí a já mu prostě napsala všechny ty věci,neví co si myslet a prý mě nezavrhl,naděje tam je ale já mám opravdu těžké deprese z toho a neví jak dál,když nemužu být bez něj. děkuji za radu

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 7 roky
Milá Kateřino, někdy je život cesta s překvapením, že? Někdy nemilé překvapení… Bohužel i Vám musím napsat, že jste v roli, ve které se musíte naučit přijmout to, co je – momentálně to, že pro něj nejste středobod vesmíru a že partnera si musíte hledat jinde. Možná by stálo za to, rozebrat, co lásku mezi vámi poničilo a vzít to jako poučení do dalšího života. Přečtěte si i odpověd pro Helu pod Vámi. Držím palce.