Dobrý den, je mi 17 let a mám problém, který mě už asi tak 3 roky trápí a vždycky jsem zaťala zuby a nějak to překousla, ale trápí mě to čím dál víc. Můj táta podvádí mou mámu. Normálně spolu žijou, ale on spí a píše si s jinými ženskými. Já nevím jestli o tom mamka vůbec ví a nebo o tom ví a dělá jakoby nic, vůbec netuším. Avšak mě to moc trápí, protože táta je pořád na mobilu a píše si s nimi ( miluju tě, chci tě a mnoho intimních věcí) a posílá jim i třeba mé fotky. Vím to, protože jak jsem byla mladší si nedával pozor a já mi viděla do mobilu a nebo s ní i volal, ldyž jsem byla doma jen já. Brácha mi radil, ať to přehlížím a nechám tak, že je to problém rodičů, jenže brácha s námi nebydlí a vše prožívám jen já. Nechci s rodiči už ani moc trávit dovolené a vždy se přemůžu a jedu. Poraďte mi prosím, co mám dělat, jinak se z toho utrápím. Strašně mě to užírá a nevím si rady. Děkuju moc za odpověď:)

Milá Sofie, začala bych rozhovorem s tátou… kladla bych otázky Proč? a co plánuje dál? Taky bys mu mohla říci své pocity z té podivné situace. Jinak máš pravdu, že je to věc dospělých, rodičů. Chápu, že je to pro tebe náročná situace na to, jak si utřídit pocity vůči dospělým… dopřej jim, at si řeší vztahy po svém, děti nevidí zákoutí vztahu mezi rodiči… podle všeho vám domov vytvořili jak nejlépe dovedli a se svými životy rovněž dělají to nejlepší, co umí. Držme všem palce :)