dobry den… chtel bych pomomoci s psychykou mé matky… je v psychcycke nepohode uh peknou dobu.. problem je v jeji sebeduvere.. zadnou nema… bere si k srdci uplne nesmyslne vyplody z ust lidi co ji nemaji radi.. prosim, co mam delat?

Milý Ondro, chápu, že to myslíš dobře, ale není patrné, jaká je vaše situace – kolik je tobě a kolik mamce, zda žijete v širší rodině… Obecně: Ondro, bohužel péče o sebe je starost každého osobně jak na úrovni těla, tak duše. Můžeme si nechat poradit, inspirovat se, ale cestu musíme ujít sami – to platí i pro mamku. Ty ji můžeš říct, že ti na ni záleží, že tě mrzí, jak se trápí a že bys ji přal, aby to dokázala změnit. Může číst knihy Osobní síla, Miluj svůj život. Jít na semináře, na jogu, k psychologovi… ale potřebuje být v uzdravení své duše aktivní.