anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den, jednoho dne jsem mel vytok z penisu po riz. sexualnim styku, tak jsem sel na urologii. Neprisli mi na zadnou diagnozu vsechno sem mel negativni(chlamidy,kapavka) ale v moci nadmerne bakterie a leukocity. Tak jsem bral asi mesic antibiotika a vytoky zmizeli ale paleni mam stale. V moci uz se vsak nic nenaslo tak sem se prestal lecit i kdyz me sem tam jeste pali pri moceni. Kdyz sem dobiral antibiotika tak se mi udelalo spatne zamotala hlava, citil se slaby a mel navaly horka. Tak sem sel na pohotovost tam mi zmeril tlak(180/95) dostal sem injekci a prasek pod jazyk. Sel sem domu a asi za pul hodiny se mi prihorsilo zacal se klepat a potit tak sem si zavolal sanitku. Delali mi ekg bylo v poradku tak me odvezli na internu kde mi udelali krevni obraz(4ampule krve) a podrobnejsi ekg. Vse bylo v poradku jen mirne zviseny kreatin a leukocity nejspis s tech antibiotik. Poslal me k obvodnimu lekari. Ja na to kaslal ale kdyz sem tyhle stavy zacal mit casteji az jeden vecer se mi zase udelalo strasne spatne zaval horka na hrudi tak sem sel zase na pohotovost tam sem mel tlak v norme, tak mi pichli apaurin a Mg. A rikal mi at si zajdu za tou obvodni ze to je neco s moji hlavou, ze to musi byt od psychiky. Tak sem hned v pondeli sel protoze uz sem mel fakt strasne stavy uzkosti a furt sem se bal ze umiram ze mam rakovinu nebo neco na co neprisli. Doktorka mi dala Cipralex a k tomu Rivotril kdyz se mi udela spatne. Jenze me se po cipralexu udelalo jeste hur. Beru ho 11 dni a mam hrozne stavy furt mam navaly horka uz ani ten Rivotril me neuklidni. Cetl sem si letak a tam je napsane ze muze i stavy uzkosti prohloubit v prni fazi tak to nevzdavam a beru ho. Chci se jen zeptat jestli vas nenapada jina diagnoza jestli nemam zkusit jine leky nebo tak neco. Je to hrozne uz skoro dva mesice mam pocit ze umiram. A hlavne me nenapada nic z ceho bych mel mit deprese, nic me nestresuje. Snad je to neco z podvedomi a Cipralex mi zabere jinou moznost si nechci pripustit a verim ze to tak je a bude mi zase fajn. Dekuji za odpoved

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milý B., když si přečtu vaši předposlední větu, nevím moc, jakou odpověď chcete. Je to věta, kterou s vámi nemohu sdílet, ale mohu vám přát, aby vám přinesla to, co potřebujete. Zvýšené leukocyty – měly nějakou příčinu – jakou? zvýšené leukocyty = nemoc, zánět, infekce, může být i důsledek po proběhlé infekci, nikoliv jako důsledek užívání antibiotik … Zvýšený kreatin – hmm? to měří? to je látka přirozená, ve svalech zdroj energie – to, že ho tam máte, je v pořádku. Vámi popisované stavy jsou panické, úzkostné – nikoliv depresivní (cipralex je antidepresivum, vy potřebujete anxiolytika) Rivotril je předepisován při alespoň drobném nálezu na EEG, který připomíná epilepsii… Zasloužíte si komplexnější pozornost – můžete se objednat http://www.firmy.cz/detail/147553-mudr-josef-jonas-praha-nove-mesto.html nebo ke mně. Potřebujete srovnat životní energii – cesty jsou různé, některé kratší, jiné zdlouhavější. (užívání dalších "psycho-" léků vám může pomoci necítit život, nejsem si však jistá, že je to to, co chcete – život není zkratka) Přeji vše dobré.