anonym Personál zeptal se před 7 roky
Dobrý den, jsem rozvedená a přítel taky. Jsme spolu 5let a 4roky spolu bydlíme v mém domě. Má 2 syny 11 a 14let,v péči matky. Jsou u nás každý víkend, dovolené,celé vánoční svátky. Líbí se jim u nás. Já mám dceru 12 let v mé péči. Přítel se ke mě chová hezký,ale vždycky tak 1za dva měsíce,ho něco chytne a začne mě urážet,že jsem hloupá,že je semnou nešťastný,že předchozími partnerkami mu bylo líp atd. Ikdyž vím,že ani jedna nebyla dobrá, doteď spolu nemluví a nedokáže se s exmanželkou ani domluvit ohledně dětí. Já se o ně starám mnohem líp, mají mě rádi a chtějí být častěji u nás.Mrzí mě to ,že se tak ke mě chová. Při tom jak mě uráží,tak mě ještě řekne že se chce semnou rozejít, že chce být sám. Pak se zase chová pěkně a říká mě ,že mě má moc rád a že jsem hodná. Nevím už co si o tom mám myslet a čemu věřit. Exmanžel mě dlouho podváděl a nechci dále i s druhým partnerem ztrácet čas ,pokud mě ve skutečnosti rád nemá. Je pravda, že byt má ve městě kde bydlí jeho děti a přestěhoval se ke mě 30km dál,ikdyž je na jeho děti závislý. Hodně trpím tou nejistotou a dost se stresuji. Před 5lety jsem byla vážně onkologicky nemocná a stresovat bych se neměla. Ale s tou nejistotou to nejde. Můžete mi napsat co si o našemu vztahu myslíte a jestli má smysl v něm pokračovat. Děkuji a přeji pěkný den.Edita

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 7 roky
Milá Editko, bylo by dobré naučit se nestresovat z jeho výkyvů – najít sílu a důvěru v sobě. Užívejte toho dobrého, co vám vztah dává a do jeho emočních výkyvů se nenechte vtáhnout. Bylo by možné v čase klidu se ho poptat, co by vám radil, jak máte na jeho excesy reagovat, že si s nimi nevíte rady… Co to je, ztrácet čas? Když se s ním rozejdete, tak bude co? Kam vás čas honí?