anonym Personál zeptal se před 6 roky
Dobrý den . Moc bych si přála abyste mi odpoveděla . Nikomu jinému to říct nemohu. Je mi za měsíc 13 let. Před dvěma rokami jsem měla potíže s rodiči . Nechtěla jsem chodit do školy protože mě tam tak trochu ,,šikanovali". To rodiče řešily a přestoupila jsem ,ale musela jsem je hrozně prosit. V té době mi začala ,,puberta". Rodiče na mě furt řvou atd. Táta na mě řval krávo , hajzle , debil . Furt se rozčiluje. Máma to je horší . Je hrozně hysterická. Vșechno co dělám je špatně. Dnes to bylo že jsem sobeckej hajzl … řve už jen kvůli tomu ,že nenosím bačkory. Jenomže mi v domě máme mramorovou podlahu což studí. Ale teď je léto a je teplo. No to je jedno. Minulý rok jsem se na narozeniny hrozně těšila ale nedostala jsem vpodstatě nic . Odůvodnila to že jsem si koupila dost věcí nedávno (2 trika). Vždycky jsem dostávala plno dárků . Mě to je jedno. Jen jsem ji poprosila jestli bych mohla tenhle rok mít něco . A ona že jo jo .. tak jsem ji ukazala sukni co bych chtěla k narozeninam. Servala me . Nevadí mi že nebudu mìt sukni ale to že nejsem pro ní dokonalá. Před tydnem ,jsme jeli k znamým a mela blbou naladu . Prijeli jsme a vytali se. Mela v ruce boty a stouchla snima do me a ja rekla ,,co delas " a ona me totalnee servala pred tima znamyma a at vypadnu. Tohke delaji porad rvou na me na verejnosti a pak ze ,,ty se za nas stydis ?" A nenechaji me odpovedet a rvou zase. Tak tohle bylo z mála prikladu . Prosim odepiste. Dekuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 6 roky
Milá Eli, to mi je skutečně líto, vím, že rodičovská krutost velmi bolí. Budeš se muset z toho léčit, ale chápu, že ve 13ti, kdy jsi na nich závislá, to jde dost těžko. Můžeš začít s meditacemi. Ve školním roce můžeš požádat o pomoc metodičku primární prevence, školní psycholožku – cílem by mělo být, abyste spolu zašli do poradny, ale když to řekneš ty, tak to asi moc efekt mít nebude. Když to doporučí ve škole, mohlo by to jít. V principu bys mohla požádat o pomoc oddělení péče o děti při Městském úřadu. Držím palce.