anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den,rád by jsem poprosil o radu,dá se říct,že už jsem v koncích.Věci se mají takto-udělal jsem v teď ve svém životě velikou chybu a nevím už kudy kam.Jsem ženatý 10let a miluji svou ženu a děti,ale měl jsem poměr s jinou ženou a přiznal jsem to manželce a teď prožívám peklo jak ze strany manželky,tak i já sám se děsně ubíjím,tím co jsem způsobil,nikdy jsme to neudělal,nevím vůbec co mám dělat,chápu,ženu,že se ke mě teď chová jinak a nadává mi,ale strašně jí miluji.Mám strach hodně velký,jsem zoufálý.Prosím pomozte nějakou odpovědí.Děkuji Moz.zk

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milý M., nevěra je zásah do intimity a důvěry milenců/manželů. Vy nemůžete udělat nic jiného, než že vám je to líto a požádat o důvěru. Můžete se jí zeptat, co můžete udělat pro obnovení důvěry. Pokračování v sebemrskání nepřinese uvolnění. Sice ženě může chvíli trvat, než tuto událost zpracuje, ale není důvod, aby se k vám chovala nedůstojně. Její zloba a povýšenost rovněž nepřinesou uvolnění a lásku. Bude-li v nedobrém jednání pókračovat, můžete se jí zeptat, zda by pro ni bylo lepší, abyste odešel… Nemůže trvat hezký vztah manželský mezi "světicí a hříšníkem" – tuto hru v tuto chvíli oba hrajete. Nevěra je něco, co se stalo, nikdo při tom nezemřel, ani o zdraví nepřišel a dokonce se ani nenarodil. Přeji vše dobré p.s.: Plzákovo "zapírat, zapírat, zapírat" má často něco do sebe…:)