anonym Personál zeptal se před 6 roky
Je mi třináct a uvědomuji si že nenávidîm lidi. Miluji zvířata, doslova, chovãm se k nim jako k kdyby to byla ma nahradni rodina, protoze svou biologickou rodinu kromë jednę babicky, ktera mi rozumi nenavidim. Uvědomuji si takė, ze kdybych si mela vybrat mezi rodinou a zviretem vybrala bych si zvire. Nenavidim uz jenom, kdyz vidim cloceka zabit mouchu,jim sice maso, ale veskere potrviny jen bio. Jakykoliv majitel mazlika od bez pp, ktery neni z utulku, nalezen atp, je podle me podporovatel mnozeni. Kdyz je ve zpravach nejaka svetova prirodni pohroma, je mi lito,zvirat co umreli, ne lidi. A vim ze s tim nic neudelam,ale nechci byt ta zruda jmenem clovek! Odpoved prosim na email Damorkia@seznam.cz

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 6 roky
MIlá Pavli, asi ti původní rodina musela hodně ublížit a jsem ráda, že si uvědomuješ, že nenávist k lidem by neměla nadále určovat tvůj život. Nenávist často vzniká jako obrana před vlastní bolestí, vím, že na třináctiletou holku toho může být moc, ale přála bych ti, aby jsi poctivě zůstala u své bolesti a tu se učila hojit skrze vztah se sebou. Tak se z tebe může stát velká žena, která dokáže jít dál do vztahů, kde to nebude bolet, ale hřát. Můžeš spolupracovat třeba s lidmi, kteří se angažují v péči o přírodu, zvířata, třeba to budou lidi, které nebudeš nenávidět. Bud hodně s tou fajn babičkou… Pěkné prázdniny.