anonym Personál zeptal se před 7 roky
Dobry den,prosim o pomoc,radu…Jsem s pritelem 9 let,mame 2 male deti.Vztah uz od zacatku byl komplikovany zarlivosti,nez jsme meli deti udrzoval pritel citovy vztah s jinou,planovali budoucnost-pak si pry uvedomil,ze miluje mne a pak uz byl klid,ocekavani narozeni dvojcatek-krasne obdobi.Detem jsou 2 roky a najednou jsem zjistila,ze pres ero stranky komunikuje s jinymi zenami,posila jim sve fotky..s jednou si psal smsky.Kdyz jsem na to prisla slibil,ze se to nebude opakovat,ze to nic neznamenalo.Mesic na to mi zena se kterou v zacatku naseho vztahu komunikoval,schazel se s ni poslala konverzaci kde ji pise,ze chce byt s ni,ze se to musi nejak vyresit,ale to bude na delsi dobu…mozna bych toto zkousla kdyby mi nezaslala i erotickou konverzaci s nim a i fotky co ji posilal..jednu mi poslala s vysmechem-hele jak se se mnou krasne udelal-co bylo na foce asi nemusim psat..fyzicky k nicemu nedoslo,byla to konverzace ze socialni site.Ja od te doby k nemu citim odpor,citim se ponizena,zrazena..sliby?asi mu nic nerika slovo slibuji,ze uz se to nebude opakovat.Omluvil se,prinesl kytku,nabidka k snatku-ale ja proste nemuzu,vztah ma byt zalozeny na duvere a on ji nekolikrat porusil.Po omluve se chova jakoby se nic nestalo,uz je to minulost..mesic zpet mi neprijde jako minulost.Nevim jak dal…co deti…proc mi tak ublizuje?asi pro nej nic neznamenam,jsem plna bolesti a zklamani..CO DAL?

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 7 roky
Milá Ženo, bohužel o mužích podobné historky slýchám často. To, jak se muž chová, nevypovídá o vaší hodnotě. Víte, o příběhu vaší dvojice vím příliš málo – čí žárlivost? vaše? jeho? Co komunikace? Něžnost? Sexualita? Co vás spojuje? I když to působí tak, že partner miluje/má rád? dvě ženy – že si neuměl v sobě udělat pořádek třeba za pomocí psychoterapie, že sexuální pud mu vládne… Chápu, že jste v rozpacích, co dál… důvěru zklamal opakovaně… svoje zranění je třeba ošetřit. Je třeba spolu mluvit o vašem vztahu – otevřeně, bez výčitek… nevím, zda půjdete dál spolu nebo od sebe, ale zkuste mluvit … můžete se objednat… mohu pomoci nasměrovat… Přeji vše dobré.