Dobrý den, potřebuji radu myslim si že nejsem psychicky normální, mám násilné představy ale já je mít nechci, bojím se jich, nemůžu kvůli tomu spát, o tomhle jsem řekla jenom své matce a ona si asi myslí že nejsem normální, mám půlroční holčičku, než se narodila tak to tak často nebývalo jenom jsem se vyhýbala vysokým místům protože jsem si představila že od tamtud spadnu ale jak se moje dcera narodila je to o hodně horší, když jsem někde vysoko tak si nedobrovolně představuji jak jí odtamtud schazuji a dívám se jak na mě kouká když padá a mě se z toho dělá zle a vždycky se z hrůzou začnu klepat a začnu brečet, nebo se mi stalo že byla zapnutá žehlička a já jsem se s malou musela od ní držet dál protože jsem si nedobrovolně představila jak jí na to rozpálené dávám nohu, prosím pomozte mi já si to nechci představovat, mám ze sebe strach

Milá Lili, je možné několik přístupů, vhodné i kombinovat. 1. antipsychotika 2. energetická práce s vaší psychoenergií – je třeba najít vhodného člověka – můžeme to probrat osobně 3. Naaučit se s tím žít – naučit se rozlišovat představy od reality – prožít sí, že představa přijde a odejde, otočit pozornost k pevnému bodu v sobě… s tou představou se neidetifiujte – vemte ji jako něco, co je mimo vás … jen si ji prohlédněte… opět lepší osobně… Přeji vše dobré.