anonym Personál zeptal se před 6 roky
Zdravím, mám problém.. Chtěl bych poprosit o radu protože, jsem v troskách a už nevím co mám dál dělat. Byl jsem s přítelkyní 9 měsíců s tím tedy že jí ostatní lidé “ mý kamarádi “ tvrdili že jí podvádím přičemž bych to nikdy neudělal a ona to věděla, věřila mi. Poslední měsíc vztahu jsme ale bohužel oba zaznamenali že už to nefunguje a fungovat to asi ani nebude.. Náš vztah byl velmi stereotypní, přišla ke mě, objednali jsme pizzu koukli na film, popřípadě měli sex a to bylo vše.. Když jsem se snažil jí někde vytáhnout, ať už na brusle či výlet, pořád jsem poslouchal, jak je unavená.. Došlo to do fáze kdy jsem šel večer na pivo a tam jsem potkal svého “ kamaráda a kamarádku “ … Kteří mi teda tvrdili, že mě má přítelkyně podvádí, bohužel já jsem horká hlava a nepřemýšlím, následný den jsem za ní přijel s tím tedy, že místo abych se první ptal a pak jednal udělal jsem to zcela na opak.. Přišel jsem za ní s větou “ Rozcházím se s tebou, protože nebudu s někým, kdo mi je nevěrný. “ .. A potom jsem začal zjišťovat fakta a věci přičemž jsem se dozvěděl, že mě nikdy nepodvedla, bohužel jsem ztratil její důvěru a ona už se zpátky vrátit nechce s tím teda že vím co pro ten vztah mám udělat aby fungoval a aby jsme byli oba šťastní. V neděli jsem za ní přijel s tím že jsme měli jít spolu na oběd a pobavit se ovšem, bohužel jsme se viděli jen na chvíli jak venčila pejska a když jsem jí říkal že mě to vše mrzí a takové.. odvětila mi – “ Přestaň s tím, už toto nechci poslouchat “ … Ptal jsem se teda zda má čas,bohužel mi řekla to co jsem slyšet nechtěl a to že jde s kamarádem ven.. Což jsem teda v klidu překousl a řekl jí ať se teda kolem té 19:00 ozve.. Když jsem se jí osobně ptal zda ke mě pořád něco cítí, řekla, že už ne. Večer si bohužel čas nenašla, koupil jsem jí nádherné dvě rudé růže a jednu modrou se vzkazem – “ Že jí za vše děkuji a že se za vše omlouvám že jsem se choval jako debil, že jsem hodně věcí pochopil pozdě a že bych si přál aby byla zase jen má královna a já že chci být zase jen její debílek, s tím že jsem dopsal navždy zůstaneš v mém srdci, Miluji tě tvůj Ondrášek. Ten večer když jsem přijel domů jsem si s ní ještě psal a znovu se zeptal zda jí nebudu ani trochu chybět? Odvětila mi – To si piš že budeš, nebyli jsme spolu krátce.. “ Po sléze jsem se zeptal ještě na otázku zda mě miluje nebo ne.. napsala mi že během 3 dnů člověk nepřestane jen tak milovat. Vzkaz se jí prý líbil, teď si píšeme jako kamarádi i když je to pro mě dost bolestivé. Pořád, každý den doufám že se zase naše cesty spojí v jednu protože něco ve mě mi říká že to nemám vzdávat.. Momentálně mám v sobě zmatek a nevím co mám dělat pro to abych jí dokázal že mi opět může věřit a že může být se mnou šťatná.. Prosím poraďte mi co mám dělat.. Já už takhle dál nemohu..

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 6 roky
Milý Ondro, "už to nefunguje a fungovat to asi ani nebude.. Náš vztah byl velmi stereotypní, přišla ke mě, objednali jsme pizzu koukli na film, popřípadě měli sex a to bylo vše.. Když jsem se snažil jí někde vytáhnout, ať už na brusle či výlet, pořád jsem poslouchal, jak je unavená.." - co vy na to? Život je příjemně dlouhý, než abychom ho prováleli a proexistovali Vemte z toho poučení, že nechcete řešit problémy s horkou hlavou, že je třeba emoce nejprve ovládnout, řeči a fakta si prohlídnout… ale v tomto případě to ukázalo pouze na to, že vaš vzájemný vtah je dohořelý. Mmj. obnovovat vztah s tím, že žena opakuje "ztráta důvěry", býva nekončící příběh…hra na svatého a viníka … nehrajte to… Držím palce.