anonym Personál zeptal se před 6 roky
Dobrý den, mám jistý problém už delší dobu. Problém je ten že zjišťuji že je přítel závislý na masturbaci. Celkem mi to začíná vadit. Když se dozvím že si to právě udělal tak mám pocit poníženosti a pocit že mu já osobně nestačím, občas pak ztrácím i veškerou chuť s ním něco mít. Nevím jak se s tím vyrovnat, mívám z toho i deprese. Prosím o pomoc

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 6 roky
Milá Miko, je to výzva, jak se zabývat s sebou – je třeba si uvědomit, že to, že přítel masturbuje, nesouvisí s vámi. Je třeba vědět, že mužská sexualita si žije svým životem a bohužel mnoho mužů je jí ovládáno a jen někteří ji umí zdravě užívat. Tím neříkám, jak moc vládne vašemu partnerovi a nevím to. Samozřejmě, že závislost zdravá není. Ani nevím, jak je to se sexualitou mezi vámi. Každopádně to vypadá tak, že vaše nálada je závislá na jeho závislosti – to by chtělo změnit – mohu vám s tím procesem pomoci. Přeji vše dobré.