anonym Personál zeptal se před 6 roky
Dobrý den. Je mi 46 let ,celý život mě lidé berou jako fajn chlapíka ale pravda je taková že se cítím jako žena. Mám manželku a syna a žiji v jedné vesnici na severu Čech. Pracuji na Zahraničních zakázkách jedné nejmenované fa. Doma a moji nejbližší to vědí jen muj syn ne. Nevím prostě co dál. Myslel jsem si že se mi uleví a dokonce i žena mi toleruje některé věci v oblékání . Jenže já nevím jak dál , miluji je a nechci jim ubližovat .Ano jsem transsexuál. Nechci už se bránit té ženě ve mně . Co mám dělat?

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 6 roky
Milý Dane, nevím, co by vám poradili mladí moderní psychologové, možná to, abyste podstoupil hormonální a chirurgickou změnu. Za mne je to pro tělo nezdravé obzvlášt ve věku, který je pubertě přecijen vzdálen. Já bych na to šla psychologicky – pro začátek tak, že budete poznávat své vnitřní ženy a vnitřní muže… pozornost a přijati by měli být všichni. Ženu uvnitř samozřejmě milujte a dovolte ji projevovat, měla by spolupracovat s vnitřním mužem…. Možná se dozvíte o vnitřních mužích zajímavé věci a také to, jaký vztah k nim mají vnitřní ženy. Patrně se najde mnohé, co bude třeba léčit. Proč si myslíte, že jako žena byste byl štastnější? Budete-li mít chut se svým vnitřním světem popracovat tak, aby byl v souladu s vnějším, můžete se zastavit :) . Přeji vše dobré.