anonym Personál zeptal se před 6 roky
Zdravím už delší dobu mám chuť se zabít ale asi na to nemam odvahu vždy se porezu tak že mě dají max do psychiatrické léčebny ale to už mě nebaví. Nemám důvod tady být ale prostě pořád mě tady drží jeden kluk kterého miluju ale on na mě kašle a jen mě využívá prostě nemam nikoho kdo by se o mě postaral nebo mi opravdu pomohl. Nevíte co dělat? Už jsem vážně v koncich.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 6 roky
Milá Jenny. V životě by nás měla držet láska k životu včt. svého života (ne závislost na člověku, kterému jsme jedno – to je masochismus) Je třeba dělat pro svou duši to nejlepší. Ve středověku byli sebevrazi pohřbívání za hřbitovní zdí, mimo posvěcenou půdu. Sama se rozhodněte, jak se svou duší chcete zacházet. Jestli ji chcete v lásce rozvíjet nebo ji utápět v nihilistických postojích…. Budete-li chtít, jistě najdete cestu, jak dělat svět hezčí. Držím palce.