anonym Personál zeptal se před 6 roky
Dobrý den, potřeboval bych poradit jak docílit hezkého zevnějšku nebo jak upustit od myšlenek na vztah který snad nikdy v životě mít stejně nebudu… Vím že když si řeknete když je mi teprve 18 že mám všechno před sebou a že mě to určitě potká ale to je podle mě asi tak pravděpodobné jako že mě v životě potká jednorožec, absolutně mě to zabíjí když vidím jak všichni kolem mě už měli ve stejném věku i 4 vztahy,byť skončily nešťastně tak proč ani takový nemůžu mít já? cca před půl rokem jsem docela akceptoval že mám prostě smůlu že jsem se hnusný už narodil ale teď s tím nevyžiju, den co den nad tím přemýšlím a jediné východisko mi zatím příjde tak akorát nějaká operace upravující vzhled obličeje, protože není možné že mi v 8 třídě kvůli pubertě naskočily pupínky a od té doby se to jenom veze, jak pupínky, tak černé tečky, dokonce ani vlasy nejdou upravit tak aby vypadaly normálně, rostou si jak chcou a upravit je nijak nejde. Celý život od základky přes střední školu jsem byl kvůli vzhledu na úrovni toho introverta v rohu kde jsem taky zůstal, větší shluky lidí mě děsí, ale přitom mám neskutečně rád kontakt s člověkem, ale co dělat když si se mnou ta holka nezkusí zajít na kafe či čistě se projít? mám to v hlavě fakt zpřeházené a potřebuji seriózní pomoc… předem děkuji za odpověď

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 6 roky
Milý Vyhořelý, jste i vtipný – s tím jednorožcem :). Vše se odvíjí od vztahu k sobě… Určitě víte, že nejen krasavci jsou úspěšní svůdci – příkladem bývá uváděný Belmondo, Korn Jiří a v Čechách mnoho herců nebylo krásných, byli spíše charismatičtí – Hrušínský, Kopecký, Dvořák… Takže se jedná o to, mít rád sám sebe, takový jaký jste. Udělat z nedostatku přednost … Ohledně strachu z lidí doporučuji i spolupráci s psychologem – můžete se objednat. Přeji vše dobré.