anonym Personál zeptal se před 6 roky
Dobrý den, chtěla bych poprosit o menší radu jak překonat bolest nebo strach. Je mi 20 let a můj otec trpí velmi vážnou smrtelnou nemoci kdy už je to s ním hodně vazny. Vidím jak se trápí jak ho to všechno už štve a hlavně ho všechno bolí. Já už se s tym taky hodně trápím bojím se s ním už trávit čas třeba v obýváku protože už nic moc nezvládne. Hrozně moc mi bolí pohled na něho a moc se bojím toho že už tu semnou moc dlouho nebude. Děkuji za odpověď .

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 6 roky
Milá Míšo, chápu, co prožíváte, dívat se na bolest, kterou prožívá rodič, je skutečně náročné. Jste mladá na odchod rodiče… přesto nezbývá nic jiného, než přijmout to, že duše táty potřebuje jít už jinam… princip je vždy takový, že musíme respektovat indivdualitu druhého a plně prožít respekt k jeho Osudu, údělu. Mluvíte spolu o smrti a o tom, že jste rádi, že jste spolu prožily těch dvacet let? a že přichází čas loučení ? Držím palce.