anonym Personál zeptal se před 6 roky
Dobry den, chci se zeptat, jak se da vylecit z citove deprivace v dospelosti? Vsude se pise o citove deprivaci u deti. Ja touto citovou deprivaci take trpim od detstvi a nelecenou. Nyni se potykam s enormnimi problemy v zivote a nevim jak dal. Jak se postupuje u citove deprivace u dospeleho jedince? Podotykam, ze jsem uplne sama bez pratel a rodiny. Takze si musim pomoct sama. Predpokladam, ze me poslete za psychologem, jaka terapie by mela byt zvolena? A na jak dlouho? Dekuji predem za zodpovezeni meho dotazu.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 6 roky
Milá Evis, přeju vám, abyste šla mezi lidi, možná do skupiny, možná za jedním a třeba oboje. Léčila se i praxí, tím že si dopřejete korektivní zkušenost. A máte pravdu, vhodná by byla pravidelná spolupráce – s psychologem – i to je vztah… také si člověk musí budovat vztah se sebou… být pro sebe tím důležitým… A samozřejmě by asi bylo dobré najít i nějakou skupinu… nevím, kde bydlíte, co je v dosahu reálné… Držím palce.