anonym Personál zeptal se před 6 roky
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jsem sexuálně aktivní, ale manželka nechce nic ji to neříká je jí to protivné když ji řeknu o milování co mám dělat. Děkuji za odpověď.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 6 roky
Milý Tome, to jsou věci… před svatbou tomu bylo taky tak… ? Nechcete oba přijít ? – rada by byla konkrétnější… Přiblížili bychom se ohnisku tomu, kde je problém a co lze dělat nebo nedělat dál a co případně očekávat. Sexualita je důležitá část života, bez ní bychom tu nebyli, ale je třeba s ní umět zacházet, nelze si sex vynucovat. Neznám váš vztah, vaši ženu… Někde chybí Láska, at mezi lidmi, nebo k sobě…nebo obojí… Přeji vše dobré.