Dobrý večer. Potřebovala bych pomoct, poradit jak se vyrovnat se ztrátou maminky, v dubnu to bude už 6 let, co zemřela, nemůžu stále prijmout fakt, že jsem se s ní nestihla rozloučit, říct jí jak moc ji mám ráda a hlavně se jí omluvit za všechno zlé, co jsem jí ze vzteku řekla.. a neuvěřitelně moc mě bolí, že už není a nikdy nebude možnost si tolik věcí vyříkat a navždy to zůstane nedořešené. Mamince bylo 42 let, že zemřela, jsem se dozvěděla po telefonu, pro mě to byl strašný šok a nepopsatelná bolest, která stále trvá. :-(

Milá Anetko, chápu, že na loučení to bylo brzo. Osud to tak chtěl… Nejraději doporučuji léčebnou meditaci – vedenou… přecijen chirurg ví, kam sáhnout … Dobré je orientovat se na pocit lásky, který mezi vámi byl, za ten poděkovat a uložit a jím ozdravovat, léčit bolest a srdce zcelovat. Maminka ví, že jste se měly rády. Věřím, že jste si již do všech svých buněk uložila program, že nikdy nikomu nebudete říkat zlá slova, můžete prásknout dveřmi, můžete říct, jak se cítíte, ale ne zlá slova… I za tuto informaci můžete této zkušenosti poděkovat, jinak byste ji třeba nepřijala – a je to důležité. Přeji vše dobré.