anonym Personál zeptal se před 6 roky
Manželka se v létě začla přáteli se starším uživatelem a dealerem pervitinu. On ji ihned přemluvit k užívání pervitinu kvůli vzájemně náklonnosti a později sexu. Během 3 měsíců dával manželce takové dávky, že přišla o vše co měla, přestala vycházet ven, stranila se všem přátelům a veškerý čas trávila pouze s tímto mužem při užívání pervitinu. Na drogách si rozuměli, sverovala se mu se všemi tajemstvím, na pervitinu zažila krásný sex a domele porozumění a zamilovaní do tohoto muže. Nyní abstinuje a neví co si o pseudo lásce a domelem zamilovaní má myslet. Je možné, že intenzivní užívání pervitinu přívodní stav podobný zamilovaní a lásce? Kdy tyto pocity zmizí při abstinenční?

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 6 roky
Ano, pervitin může umocnit sexuální prožitek, tím se vytvoří intenzivnější pouto k člověku, se kterým to prožila fenyletylamin – neurotransmiter zamilovanosti je chemickým bratrem metamfetaminu = pervitinu, vyvolává silné energetické nabuzení a euforii. Právě proto také akutní zamilovanost připomíná jízdu na "perníku". Dokážete si celou noc povídat a celé hodiny se milovat, aniž byste pociťovali únavu. Vaše myšlenky se zaměřují jen na objekt vaší lásky, zbytek reality pro vás přestává existovat a vaše ego se rozpouští v pocitu propojení. Potřebujete další a další dávky FEA, která vzniká díky kontaktu s milovanou osobou. abstinence od pervitinu – říká se tak dva roky u pervitinu. A ona abstinuje od toho člověka?