anonym Personál zeptal se před 6 roky
Dobrý den, obracím se na Vás s problémem, který jsem začala řešit po rozchodu s partnerem cca 5 měsíců zpět. Náš vztah trval 3,5 roku. Je pravda, že hodně problémů jsme si zapříčinili sami a sami donesly do vztahu ( pracovali jsme spolu v zaměstnání po dobu celého vztahu a v podstatě po měsíci a půl jsme se k sobě nastěhovali). Náš vztah přešel v neuvěřitelnou závislost jeden na druhého, být par dni od sebe nám připadalo víceméně nemožné. Přišlo mi to jako vztah bez jediného problému… ale bohužel jen do určité doby. Začalo shovavani telefonu, lži, podvody.. vše jsem věděla a vše jsem dokázala trpět. Dokonce jsem i dovolila, aby mne můj bývaly přítel vzal 2x pod krkem. Vše jsem trpěla a vše jsem v mé zoufalství trpěla. Od te doby ale není v pořádku něco semnou samotnou. Co to semnou bylo, proč jsem raději noci probrecela než bych se zvedla, než bych se zvedla a postavila se na vlastní nohy a partnerovi něco rekla? Bála jsem se. Asi ano.. myslela jsem si, ze jako žena se s tímto nikdy nesetkam. Nás vztah skončil tak, ze mě partner podvedl s 15ti letou slecnou ( on 25 let) a při rozchodu mi vyhazel kompletně všechny mé věci ze střesniho okna. Rozchod doprovázely několik měsíců hádky, výhružky apod.. to co cítím ale teď, to co je s mým tělem teď mi přijde 100x horší. Po dobu vztahu s nim jsem vlastně nedokazala být sama sebou, nemohla jsem být. Byli jsme jako jeden. Po rozchodu bylo těžké zvyknout si sama usinat, dělat věci sama natoz být vlastně opět sama sebou. Dokázala jsem to, ale přijde mi, ze se ve mě utvořil určitý blok. Vím, ze jsem holka/žena do vztahu, chci milujiciho partnera, děti a fungující rodinu ale teď v této době ať mě kdokoliv kontaktuje ( z mužů) všechny od sebe odhanim. Beru sama sobě štěstí, radost a lásku, kterou by mi třeba mohli dat. Nikdo jiný jako muž než můj otec pro mě v mem životě není. Měla jsem několik schůzek, které byly skvělé, ale já si z nich nic skvělého nedokazala převzít, hledala jsem drobnosti, maličkosti, nudila jsem se ať jsme byli kdekoliv. O fyzickém kontaktu ani nemluvím.. ten pro mě nepřipadá v úvahu. Vím, ze chci člověka, který mě bude milovat ale zároveň svému štěstí záměrně braním.. raději tiše trpím a proplouvam životem… je tohle normální ?

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 6 roky
Milá Oli, v tvých důležitých psychoenergetických centrech zůstává stopa po tvém příteli, krom toho na úrovni srdce také není vše jak má být. Doporučuji léčebnými meditacemi pročistit své psychoenergetické pole a naučit se být samostatná – prožívala jsi symbiotický vztah a to neodpovídá zdraví… Možná bude třeba poupravit i některá přesvědčení o sobě, o lásce o vztahu. Ráda Vás poznám a pomohu se stabilizací sebe sama. Pokud se ke mne nechystáte, začněte alespon v meditaci uzdravovat své srdce. přeji vše dobré.