anonym Personál zeptal se před 6 roky
Dobry den.. Od jiste doby jsem zoufala a nevim si rady.. Nevyznám se ani sama v sobe jako kdybych to nebyla ja. Je mi 29 let a v tohle veku bych mela mit uz rodinu :( pred 7 lety jsem poznala přítele. Myslela jsem si ze je to ten pravy. Koupily jsme dům a zacali opravovat. Po 3 letech společného soužití se mi zacali rozvadet rodice v tu dobu se mi zhroutil svet.. Hazeli problemy na me ublizovali jeden druhému a ja byla vzdycky ten prostrednik.. Nemohla jsem dal prestala jsem komunikovat s okolim uzavrela se do sebe a přestala plánovat rodinu ze strachu ze bych svoji dceri udelala něco podobného.. Cekala jsem trochu podporu od pritele ale jediný co jsem poslouchala ze si za to můžou sami a pak to začalo.. Do te doby nas vztah fungoval plánovali jsme budoucnost nikdy jsem neverila nikomu tak jako jemu.. Rozumeli jsme si meli hodne společneho… Jenze kdyz v nekom nemate oporu zacne te ji hledat jinde. Poznala jsem muze u kterého jsem tu oporu nasla.. Byla jsem do nej zblaznena.. Trvalo to mesic myslela jsem si ze jsem zamilovana.. Ukazalo se ze mel přítelkyni tak jsem to skoncila bolelo to ale podle me to zamilovanost nebyla jen poblouzneni. Pritelovy jsem vse rekla.. Brecela jsem a mrzelo me to ze jsem prave mu tak ublizila.. Odpustil mi jenze mezi nami to nebylo jako driv.. Pritel zacal jezdit pracovne do zahranici a ja zustavala doma sama třeba 3 mesice se doma neukazal ( neze by nechtel ale aby jsme meli peníze) myslela jsem ze to zvladnu a odporovala ho v jeho rozhodnutí.. Ale pred rokem jsem poznala muze je mladsi jak ja.. V te dobe mel přítelkyni 6 let ale neklapalo jim to.. Dlouhou dobu jsme se scházeli jezdily na různé vylety.. Vykladal mi ze se s ni rozejde ze chce byt semnou ale tahl to takhle 7 mesicu.. Porad se snami rozchazel ale ja ho vždycky prosila aby to nedelal.. Sice mi lhal ze kolikrát nema cas a ja ho pak sni potkala v kine a různe.. Ubližoval mi ale porad me k nemu neco tahlo.. Probrecela jsem tolik noci jako nikdy u nikoho.. Zacal semnou travit nejaky cas jezdit na vylety a pritelkyne se snim rozesla ze pry poznala ze nekoho ma.. Samozřejmě za kym sel jsem byla ja ale vim ze kdyby to ona neudelala on by sni porad byl to mi sam rekl.. Je hodně sobecky a mysli hlavne na svoje potěšeni a uspokojení.. Sice mi na nem vadi tyhle vlastnosti ale zase je ke me pozorny a je mi s nim pekne.. Ale stojim ted pred rozhodnotim s kym vlastně mam zustat.. V hlave i v srdci se mi bijí ruzne myslenky.. Bojim se ze udelam neco ceho budu litovat ze se spatne rozhodnu.. Bojim se ze to co ted citim je opet jen poblouzneni a ze to casem zmizí.. V hlavě mam myslenky jestli zůstat s nekym kdo by pro me udelal cokoliv komu verim ze by mi neublížil ale zároveň se bojim ze si k sobe tu cestu uz nenajdeme i kdyz vim ze on semnou strasne moc chce byt.. A nebo byt s člověkem kteremu se bojim verit ze mi bude nevěrný ze mam jen teď nasazené růžové bryle i kdyz se rika ze kazdy se může změnit..kdyz jsem snim jako by neexistovali problemy. Je mi s nim krásně. Ale Oba me miluji a oba by semnou chteli plánovat budoucnost.. Ale co ja? Jak prijit na to co vlastně chci abych jim takhle neublizovala.. Nemůžu z toho spat ani chut k jidlu.. Nejradeji bych sama sebe nevidela :(

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 6 roky
Milá Lucie, je třeba si odpustit, že jste se do takové situace dostala… že je to vaše cesta v hledání lásky. Postupně byste se měla naučit pracovat se svým pocitem celistvosti – viz. dotaz pod vámi. Je vysoce pravděpodobné, že se současným ofiko partnerem již neobnovíte úroven srdce do takové míry, co je třeba … mohu se však mýlit. řidte se svým srdcem a vemte na sebe riziko jako liška v Malém princovi (kniha) – když se necháme ochočit, riskujeme, že budeme plakat – je třeba důvěry, že se dokážeme případně uzdravit. Držím palce.