anonym Personál zeptal se před 6 roky
Dobrý den, S manželem jsme spolu 19 let (z toho 10 let manželé). Máme dvě děti ve věku 8 a 12 let. Už půl roku se s ním chci rozvést, nebudu popisovat proč (cholerická povaha,výbušnost,výčitky že za vše můžu, vyhazování z baráku – slovní..atd.),vždy jsem mu odpustila, kvůli dětem i kvůli domu, který jsme vybudovali,ale vše se nedá vydržet donekonečna, a prostě pohár u mě prostě přetekl….a hlavně se u mě objevil někdo jiný. Oznámila jsem manželovi že někoho mám a asi jsem i čekala, že mě rovnou pošle někam…, a rozvedeme se…. To se ale nestalo, a on mě od té doby přemlouvá, vydírá dětmi, vyhrožuje, ať se vrátím…trvá to už přes půl roku.. stále píše, volá….. Dvakrát mě už fyzicky napadl, s tím že jsem měla modřiny, a podruhé mi přirazil hlavu o zed o roh (musela jsem na šití). Ted se vymlouvá že by mi přece neublížil že to byla nestastná náhoda. Nevím už nějak čemu věřit… Připadá mi že mě sleduje, zda jsem v práci, a kam jezdím… 4 měsíce bydlím u rodičů….děti si tak nějak střídáme… Hlavně se ohání pořád rodinou, že ji ničím, dětmi, že budou mít zkažený život, díky mě, že to nechci s ním znova zkusit.. Vím, že má zčásti pravdu, že tu rodinu ničím…. Ale já se tam nemohu vrátit….už se ho bojím… A on si to nenechá vysvětlit… Děkuji…už jsem zoufalá

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 6 roky
Milá Kristy, na co se mne ptáte? Chápu, že to je náročné. A cestu k manželovi vidím jako neefektivní v tuto chvíli. Požádejte o spolupráci OSPOD a o mediaci … děti budou mít potíž, protože on se chová agresivně k mámě a vydírá a manipuluje. Je třeba stanovit řád v péči o děti – doporučuji úředně… Vy přijměte to, že on vaše vysvětlení nepřijímá a kontakt omezte na formální komunikaci o dětech. Můžete popracovat se svými pocity a emocemi tak, abyste se dostala do své klidové středové síly. Přeji vše dobré.