Dobrý den.Nikdy bych neřekla že Budu muset vyhledat odbornou pomoc ale v této situaci asi naka rada by byla zapotřebí už ani nevím jestli je to na psychiatra nebo psychologa. Život jsem si představovala trochou jinak a taky se podelala co se dalo.Zkusim ve zkratce nak podat co mě nejvíce trápí.Jako 5 lete dítě jsem byla poh.zneuzita v pubertě přišli drogy ze kterých jsem se cca 1.5 dostala sama.Prisel v 17letech přítel se kterým jsem do dnes což je asi 15 let.Pozdeji jsme s přítelem žili bydleli měli se fajn dítě nám naak nepřálo.Jednoh dne ve 21 letech jsem byla znásilněná.nenahlasila jsem to bála jsem se nevím čeho toje už dneska asi jedno tenkrát jsem zjistila že jsem těhotná ale doktor vypočítal špatně početí a když jsme si tak moc přáli Mimi nechali si ho.Do dneska mi strach dna udělat nedá.Uz to nechávám tak už kvůli dítěti.Ted po 10 letech chceme další ale nejde nám to potratila jsem a byli jsme s přítelem na festivalu tam se prostě pilo moc asi dva dny z večeravsi moc nepamatuju ale vím že na záchod přišel za mnou naky chlap víc moc nic nevím velká opilost moc si toho nepamatuju.a historie se opakuje opět mi o tři týdny doktorka spočítala špatně těhotenství až screening se přiblížil datu festivali.jsem v 7 měsíci a nevím jak dál jemi zle sama ze sebe.Ven nechodím jen doma a brečím.Pritelovi jsem ti nakonec řekla nevydržela jsem to.Mam strašný strach že už teď k dítěti mám odpor a nebudu ho mít ráda.jak bude vypadat apod.nebo to vyřešit adopci já nevím jsem totálně na konci.Dekuji za jakoukoli odpověď

Milá Minaj, bohužel email na Vás se mi omylem vymazal – pošlete info, že jste odpověd přečetla a smažu… bylo by vhodné naučit se bezpodmínečné lásce – jak vy, tak partner.. včt. lásky k sobě a životu … jsem v proudu … života… Doporučuji osobní návštěvu. Uvolnit rodová schémata z doby křesťanské/ maloměstské morálky. Cesta: absolvovat acces bars, alespoň 3x a pak doplňkově čištění toxických mentálních programů, ideálně oba partneři. Mimochodem, někde v rodě už se to stalo, prožívá nějakou předkyni.