anonym Personál zeptal se před 6 roky
Dobrý den, mám takový dotaz, je mi 13 let a jmenuji se Filip… před měsícem jsem se dostal do pasťáku protože jsem měl problémy ve škole… Že jsem udělal chybu jsem si dostatečně uvědomil až tam… Spravil jsem se, sle teďka se bojím že tam budu dlouho, mám neustále z toho deprese a nevím zda někoho bude zajímat že jsem se zpravil.. Jinak mám teďka předběžné opatření, a právě že se bojím aby mi nedali ústavní výchovu, jelikož mě rodiče chtějí zpátky domů se stejně bojím že si mě tam budou chtít nechat… jinak protože jsem zoufalý tak jsem to napsal sem protože jsem nenašel jinou poradnu… Snad mi nějak dokážete poradit. Předem děkuji za odpověd

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 6 roky
Milý Filipe, děkuju, že jsi se svěřil, i když nevím, jestli ti mohu nějak pomoci. Nyní jsi pravděpodobně v diagnostickém ústavu na několik týdnů – vydrž -a vem to jako zajímavou a užitečnou zkušenost – jak se říká, co člověka nezabije, to ho posílí… Věřím, že vychovatelé a psychologové v diagnostáku správně odhadnou, že máš správný náhled na prohřešek a vrátí tě domů – mnohdy se to tak děje… Držím palce.