anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den, mám takový problém, asi jsem se dostala do deprese, jsem strašně fyzicky vyčerpaná, mám problémy se spánkem, cítím jak jsem přetažená, Důvodem je nejspíš nemoc mé matky ALS (amyotrofní laterární skleroza), její stav se zhoršuje a já se s tím nemůžu vyrovnat, i když se snažím na to nemyslet a nepřipouštět si to. K tomu se vrátila mojí babičce rakovina, má to v kostech a je to poslední stanice, zabírá jen morfium a léčba už nemá význam. Mam dvě malé děti (4 roky, 20 měsíců) a chtěla bych se jim zase naplno věnovat, ale nějak nemam sílu, sice se přetvařuju, že je vše v pořádku, ale vím že není. Do toho mladší syn vtáčí nožičky a musíme 6X denně cvičit.Měla byste pro mě nějakou radu?? Snažím se odpočívat, chodit na procházky atd, Ale jsem pořád strašně napjatá, mluvím o tom s partnerem i okolím, ale nějak to nepomáhá. Děkuji za každou radu Natálie

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá Natálko, zázraky nejlépe na počkání i přes net;)… sice bych vám to přála, ale tak to nefunguje. Sice vám něco poradím, ale obávám se, že bez zkušenosti s předchozí psycho-energetickou prací to půjde jen obtížně. Je třeba nepřebírat tíhu osudu mamky a babičky na sebe (tím nepomůžete sobě ani jim)Je třeba respektovat osud vašich předků (oni vámjistě přejí, abyste se měla lépe…) Vzít lásku, kterou vám obě rády daly a svou energii držet u sebe. Musíte vyživovat sebe! (ve vaší řeči: být tak trochu sobec) Naučit se pracovat energeticky – inspirace: http://zivotni-energie.cz/deeksha-diksa-neuveritelne-jemna-ale-silna-energie.html, http://www.cchi-kung.cz/ Můžete se objednat ke mně, kde práce bude přímo vám šitá "na míru". Druhá varianta – léky z rukou psychiatra. Přeji vše dobré