Dobrý den, Je mi 16 let, jsem na střední skole a na internátu. Poslední 2-3 měsíce mám hrozně skleslou a smutnou náladu , když si ze mě někdo udělá srandu, pronese na moje jméno vtip, něco se mi nepovede ,nebo něco nedopadne tak ,jak jsem si představovala. Ztratila jsem chuť k mým koníčkům, přijde mi, že mě prostě nebaví. Hodně se mi změnila v poslední době postava a objevily se mi strie a jsem po laparoskopii, mám na břiše 3 jizvy, nelíbí se mi moje tělo, ale nemyslím tak, že bych potřebovala hubnout to ne, myslím jizvy, strie a jiné nedokonalosti. Zkoušela jsem si sednout a říct si co se mi na mně líbí a nelíbí,ale vždy jsem na věcech co se mi líbí našla nějaké ale. Jen se chci zeptat jestli s tím mohu něco dělat, nebo jak se z takových maličkostí netrápit a nepřemýšlet nad nimi, jako by to byla nějaká katastrofa. Předem děkuji za odpověď.

Milá Tcehr, Láska se odehrává v Duších a v Srdcích a skrze tělo se jen projevuje. Tělo je dar, který jsme dostali pro život na zemi a je s duší prolnuto. Naše tělo je displej, které když dokážeme číst, provede nás na cestě k sobě i k partnerovi. Děkujme tělu za to, že je, protože: Tělo nám umožňuje Žít. V těle prožíváme radost, lásku, sladké i hořké, sjednocení i odpor. Skrze tělo tvoříme krásu v obrazech, domech, tanci. V těle cítíme slast dotyku, radost z pohybu. Proto budujme láskyplný vztah se svým tělem, projevujme mu vděčnost za to, že nám tak dobře slouží, mějme ho rádi v takové podobě, ve které se právě teď nachází. Pohlaďte se, obejměte se, všem svým partiím řekněte, že je v tuto chvíli přijímáte a máte rádi, protože jsou vaše a patří k vám. Držím palce. Kniha Osobní síla skrze sebeuvědomění