Dobrý den Roveno, před časem jsem Vám psala, o mém strachu z budoucnosti, hrůzy z globálního oteplování a tak. Psala jste mi, že se mám zaměřit na přítomnost. Chtěla bych Vás poprosit ještě jednou o radu jak to udělat, mám pocit, že mě to maximálně ovládlo, nemůžu se normálně soustředit, normálně žít. Všude a od rána do večera to řeším. Neustále sleduju jestli bude pršet, kolik je stupňů a jaká koli zpráva co se toho týká mě doslova podlomí nohy. Mám hrozný strach a chce se mi brečet. Poradíte co s tím, nevím co mám dělat. Bojím se o děti, máme tři. Moc Vám děkuju.

Milá Pído, bohužel pro vás nemám jinou radu než minule: "…. – je třeba přijmout určitou bezmoc … nechat se svět točit… a dát důvěru budoucím generacím, že si s tím budou muset nějak poradit… asi se sem narodí právě pro takovou zkušenost. Ano, vím o tom, ale více se těmto tématům nevěnuji, není třeba vyvolávat si smutky – změnit mohu něco málo v sobě a kolem sebe. Řešením je smíření se… ted to vypadá tak… a dodat: A to se může změnit" Začnete řídit svou pozornost a myšlenky … tím, že se budete deptat, tím se to bohužel nezmění … Přeji vše dobré.